Frenkpie
Massive Warrior
- Waardering
- 901
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We gaan even een planning maken dan, ik, jij, Frank en JW? In mijn auto? Die van JW of die van jou Niels? Of hoe en wat. Met z'n 4en gaat die van mij plat liggen.. Mss zelfs dat Bartje nog mee gaat.. We kunnen ook met de mijne en die van jou Niels.. Hoe zit het met jou benzinekosten?
oh ik dacht even dubbelcabine maar dan zoiezo die van mij. En mss die van JW als die ook gaat. Als we met z'n 3 en maar zijn dan is die van mij natuurlijk perfect. 1 op 18 dieselen.
Jullie doen dus niet meer mee met de vrachtwagentrek wedstrijd begrijp ik. Had jullie nog een pm gestuurd maar geen reactie meer op gekregen.We gaan even een planning maken dan, ik, jij, Frank en JW? In mijn auto? Die van JW of die van jou Niels? Of hoe en wat. Met z'n 4en gaat die van mij plat liggen.. Mss zelfs dat Bartje nog mee gaat.. We kunnen ook met de mijne en die van jou Niels.. Hoe zit het met jou benzinekosten?
Jullie doen dus niet meer mee met de vrachtwagentrek wedstrijd begrijp ik. Had jullie nog een pm gestuurd maar geen reactie meer op gekregen.

We gaan even een planning maken dan, ik, jij, Frank en JW? In mijn auto? Die van JW of die van jou Niels? Of hoe en wat. Met z'n 4en gaat die van mij plat liggen.. Mss zelfs dat Bartje nog mee gaat.. We kunnen ook met de mijne en die van jou Niels.. Hoe zit het met jou benzinekosten?
Benzinekosten delen uiteraard, mare, die van mij is een tweezitter.
oh ik dacht even dubbelcabine maar dan zoiezo die van mij. En mss die van JW als die ook gaat. Als we met z'n 3 en maar zijn dan is die van mij natuurlijk perfect. 1 op 18 dieselen.
Als ik meega dan in mijn auto is geen probleem, 5 deurs comfortabele leaseauto met airco, moet even vrouwtje beetje omlullen, die doen altijd moeilijk, je weet tog......
mijne is ook diesel en lekker zuinig...........

Jeff hoe gaan we na fibo eigenlijk.. wie bij wie.. ? rij jij rij ik
ALs we met 4 man in de auto gaan is cheaper qua benzine.. tog.?
Enzo ik jij max..
?
Grtz
Jeff hoe gaan we na fibo eigenlijk.. wie bij wie.. ? rij jij rij ik
ALs we met 4 man in de auto gaan is cheaper qua benzine.. tog.?
Enzo ik jij max..
?
Grtz