MuscleMeat

Film die JIJ het meest hebt bekeken

Ano_91_2

Advanced Bodybuilder
uitgeschakeld
Waardering
94
Lengte
Massa
48kg
Vetpercentage
34%
Kom ik net thuis, zie ik men ouders kijken naar saving private ryan.. Dacht ik bij mezelf die film heb ik minstens al 7x gezien.
Komt maar weinig voor dat ik iets herbekijk maar door men intresse voor oorlog lijkt het dat ik alle oorlog films/series al meerdere keren heb gezien.

Dus welke film heb jij al het meest bekeken? Reden?

ik denk lotr

Ik denk 7even voor mij...
Reden = gewoon steen goed...

Back 2 the Future en elk jaar als hij weer op tv komt: Coming to America

300 retevaak, en daarna the gladiator

300 als film
band of brothers misschien wel 10x. Best serie ever made!

Zalige film, zeker 10 keer gezien!

Bias of Brothers

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
images?q=tbn:ANd9GcQENg4lwPoF5iWTN-V1fxXRyhwJTpIHoYWaaHPpxHL6hhudotWX.jpg

Zenden ze elke kerstmis opnieuw uit en meestal kijken we dat telkens weer :p

Memento, Mulholland Drive, Munich, No Country for Old Man, Godfather I en Fargo. Allemaal films met een prachtige sfeer, sterk acteerwerk en/of bijzonder/bizar verhaal.

Forrest gump, shawshank redemption

Rat race :o

Forrest gump, shawshank redemption

Rat race :o

Wellicht de beste film die ik ooit heb gezien maar heb die maar 1x gekeken, omdat dat één van die films is als je het einde weet er precies niets meer aan is als je die zou herbekijken..

Terminator II ongetwijfeld. Al van kleins af aan zat ik ernaar te kijken terwijl ik het verhaal maar half begreep.

Films van Jean Claude zoals Bloodsport, Douple Impact, Wrong Bet heb ik ook enorm veel bekeken in m'n jeugd, eveneens films met Stallone, vooral Rocky IV, Tango & Cash...

Der Untergang ook veel gezien.

Terminator II ongetwijfeld. Al van kleins af aan zat ik ernaar te kijken terwijl ik het verhaal maar half begreep.

Films van Jean Claude zoals Bloodsport, Douple Impact, Wrong Bet heb ik ook enorm veel bekeken in m'n jeugd, eveneens films met Stallone, vooral Rocky IV, Tango & Cash...

Der Untergang ook veel gezien.

Alle arnold films sowieso gezien, terminator 2 ook meerdere malen indd. En eraser.
Btw, denken jullie dat arnold verantwoordelijk is voor onze drang te liften? [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Alle arnold films sowieso gezien, terminator 2 ook meerdere malen indd. En eraser.
Btw, denken jullie dat arnold verantwoordelijk is voor onze drang te liften? [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dragon ball Z hier :) Kende arnold wel voor ik trainde, maar wist niets van zijn bb geschiedenis.

Terug
Naar boven