AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Bezoekers in dit topic

Niet de spectaculairste of zwaarste lift, maar wel een waar ik technisch erg tevreden mee ben. 100kg overigens.

 
Wat de boer niet kent... :rolleyes:
 
Even los van de capriolen Sanca Saxon , die op zich wel indrukwekkend zijn want ik weet niet of ik dit voor elkaar zou krijgen, maar wat is het nut hiervan? De range of motion is letterlijk ~10 cm. Ik weet en begrijp dat er van alles bij je speelt qua gezondheid, maar als het enigszins kan kun je toch veel beter gewoon gaan squatten, desnoods in allerlei varianten.
Of is er überhaupt geen nut en vind je dit gewoon leuk om te doen? Dat kan natuurlijk ook
 
Even los van de capriolen Sanca Saxon , die op zich wel indrukwekkend zijn want ik weet niet of ik dit voor elkaar zou krijgen, maar wat is het nut hiervan? De range of motion is letterlijk ~10 cm. Ik weet en begrijp dat er van alles bij je speelt qua gezondheid, maar als het enigszins kan kun je toch veel beter gewoon gaan squatten, desnoods in allerlei varianten.
Of is er überhaupt geen nut en vind je dit gewoon leuk om te doen? Dat kan natuurlijk ook
Het is leuk om te doen en je traint daadwerkelijk ook gewoon je spieren en stabilisatoren en het heeft geen grote impact op het herstel, geloof je het niet of zet je het meteen weg als onzin, dan moet je het maar eens proberen zou ik zeggen, ik was eerst ook sceptisch maar zou nu willen dat ik hier jaren eerder meer begonnen was.
Ik heb dit trouwens niet zelf verzonnen, er is nog een best grote community die deed soort, letterlijk, eeuwenoude oefeningen doen en hun zijn stuk voor stuk sterk, daartussen ook best veel mensen met al een oudere leeftijd.

Ik doe ook nog gewone squats en variaties ;)
 
Het is leuk om te doen en je traint daadwerkelijk ook gewoon je spieren en stabilisatoren, geloof je het niet of zet je het meteen weg als onzin, dan moet je het maar eens proberen zou ik zeggen, ik was eerst ook sceptisch maar zou nu willen dat ik hier jaren eerder meer begonnen was.
Ik heb dit trouwens niet zelf verzonnen, er is nog een best grote community die deed soort, letterlijk, eeuwenoude oefeningen doen en hun zijn stuk voor stuk sterk, daartussen ook best veel mensen met al een oudere leeftijd.

Ik doe ook nog gewone squats en variaties ;)
Dan zou je ook pistol Squats en Bulgarians kunnen doen, doe je misschien ook al.
 
Dan zou je ook pistol Squats en Bulgarians kunnen doen, doe je misschien ook al.
"Vroeger" wel, nu doe ik dan liever sissy en hindu squats bv.
 
Het is leuk om te doen en je traint daadwerkelijk ook gewoon je spieren en stabilisatoren en het heeft geen grote impact op het herstel, geloof je het niet of zet je het meteen weg als onzin, dan moet je het maar eens proberen zou ik zeggen, ik was eerst ook sceptisch maar zou nu willen dat ik hier jaren eerder meer begonnen was.
Ik heb dit trouwens niet zelf verzonnen, er is nog een best grote community die deed soort, letterlijk, eeuwenoude oefeningen doen en hun zijn stuk voor stuk sterk, daartussen ook best veel mensen met al een oudere leeftijd.

Ik doe ook nog gewone squats en variaties ;)
Ik snap dat er heel veel 'odd lifts' zijn die op allerlei manieren nuttig en vooral ook gewoon erg leuk kunnen zijn, alleen specifiek voor deze oefening lijkt mij zo op het eerste gezicht de risk to reward ratio niet helemaal in verhouding te zijn, vandaar ook mijn oprechte vragen.

Jammer dat je zo defensief reageert, ik zet het niet weg als onzin. Niet alles in training hoeft altijd 'nut' te hebben toch, je kunt het ook gewoon erg leuk vinden om te doen. Lijkt mij een reden om deze lift te doen. Ik denk verder niet dat al die krasse knarren in die grote community waar je het over hebt groot en sterk zijn geworden door 10 cm vertical diy leg presses. Kan t ook mis hebben.
 
Het is leuk om te doen en je traint daadwerkelijk ook gewoon je spieren en stabilisatoren en het heeft geen grote impact op het herstel, geloof je het niet of zet je het meteen weg als onzin, dan moet je het maar eens proberen zou ik zeggen, ik was eerst ook sceptisch maar zou nu willen dat ik hier jaren eerder meer begonnen was.
Ik heb dit trouwens niet zelf verzonnen, er is nog een best grote community die deed soort, letterlijk, eeuwenoude oefeningen doen en hun zijn stuk voor stuk sterk, daartussen ook best veel mensen met al een oudere leeftijd.

Ik doe ook nog gewone squats en variaties ;)
Ik begin steeds meer jeuk te krijgen als mensen zeggen dat ze hun stabilisatoren trainen. Kan jij mij svp uitleggen hoe ze heten, waar ze zich ongeveer bevinden en wat is dan het mechanisme dat ze een verbeterde functie krijgen?
 
waar ze zich ongeveer bevinden
Ik heb ze gevonden

My Post.png


Sorry he sanca
Grapje
Verwijder me niet van fb aub
oh wacht
 
Back
Naar boven