AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Bezoekers in dit topic

Tering wat een glutes, ben alleen niet zo'n fan van ebonys.

En goede bench.
 
lekkere bench, double BW+
 
Op de achtergrond zingt iemand nog "walk through no archetypal suicide".. maar luisteren ho maar :)
 
Is toch even verstand op 0 zetten zo een zware dips, zakken voor de 1ste rep is het moeilijkste :bierbang:
Yep zeker omdat ik nog nooit meer dan 40kg gedaan had :p en ook omdat de dips maar belastbaar zijn tot 150kg 😅 91+70 is al 161. Zit wel serieus wat speling op die belasting. Maar speelt toch in je hoofd :p
 
Yep zeker omdat ik nog nooit meer dan 40kg gedaan had :p en ook omdat de dips maar belastbaar zijn tot 150kg 😅 91+70 is al 161. Zit wel serieus wat speling op die belasting. Maar speelt toch in je hoofd :p
Dat is toch wel veel gewicht op 1 paal van het rack, maar het houd precies wel :)
 
Tis op 2 palen. Tis 1 handle per paal.
Ah ja nu bij het bovenste filmpje zie ik het, bij het onderste is dat niet zo duidelijk.

denk dat het rack dat ik heb nog steeds zou buigen :)
 
Dichter met de handen naar de lasnaad misschien = kleinere arm... als daar ruimte voor is / dan niet met je harses langs de muur loopt te schuren. +70kg dips is pittig man! Schijnt een goede assist te zijn voor military press.
 
Dichter met de handen naar de lasnaad misschien = kleinere arm... als daar ruimte voor is / dan niet met je harses langs de muur loopt te schuren. +70kg dips is pittig man! Schijnt een goede assist te zijn voor military press.
Kan als ik ze aan de andere kant hang mss wel ja! Ben gemist ook. Tis 3x60kg :D thanks
 
Back
Naar boven