- Waardering
- 196
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je hebt gelijk Berry.. hij drukt die bar helemaal niet overhead.. waar haalt hij het tochv andaan.

Ik dacht altijd dat het met behulp van de benen een pushpress werd genoemd en zonder de benen een overhead press, dus strikt![]()
Super sterk Chewie! Maar dat is toch eerder een pushpress dan een overhead press?![]()

ik noem het power push jerk press
Tis geen push press tis geen strikte press maar niet een 100% jerk of power jerk (aangezien in niet in een split spring)

Noem het gewoon "overhead", dat klopt zeker.ik noem het power push jerk press
Tis geen push press tis geen strikte press maar niet een 100% jerk of power jerk (aangezien in niet in een split spring)
Als je in een split springt.. heo ****ed up die split ook is.. dan is het een "split jerk"... Als je je voeten naast elkaar houdt en eronder duikt is het een "power jerk"... als je hetzelfde doet als bij een powerjerk maar helemaal naar beneden zakt dan is het een "squat jerk".
Daarnaast is 135 overhead hondsbrutaal.. nog 2,5kg en je behoort tot de 300 lbs club![]()

Wat meer pc's doen, dit lijkt me niet echt gezond. Die jerks zijn wel netjes.