Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Bedoel ook beetje voor je polsen of is dat zo erg niet? Wat meer op techniek die pc's doen. Dat je hem in een keer schoudert. :D
Zo doet Snoob in z'n video ook z'n pc's. :P

hmm polsen heb ik eigenlijk niet zo last van... heteerste wat ik ga doen is idd aan cleans werken en aan strict presses... want 1x105 gaatgewoon niet... heb vandaag 6x gefailed( ik weet kansloos) dus nu eerst effe strict presses en correcte cleans... heb nog tijd zat imo

Dit zijn continental cleans... geen power cleans..

Mark Felix schijnt het ook prettiger te vinden om zo te cleanen.

105 Zou er normaal in moeten zitten met 3x100. Meer tricep werk doen en lockout versterken.

triceps zijn sterk... me strict presses liggen gewoon erg laag... maar klopt gewoon wat je zegt 3x100 = 1x105 logica wijs... maarja... komt allemaal goed... ga vanaf nu weer vol op strict presses trainen !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Das een hoop kg's boven jullie hoofd Max & Chewie (en bijna op je hoofd Chewie :D). Wat zei die gozer nou op het eind Chewie?

Ook netjes. :)

:lifter: Nice work! :rocker:

haha hardcore, en hardcore geluiden op het einde hahah netjes sanca. zeker netjes ! het lijkt wel dat het niet helemaal gelokt is als je begrijpt wat ik bedoel maar kan ik mis hebben

Max ik dacht hetzelfde...

Haha, de techniekpuristen melden zich hoor:rolleyes:

Mooie filmpjes allemaal;)

Ik zie wel lockouts, prachtig hoe je dat rack heen en weer rost. Zitten je schroefjes wel goed vast?

ja het ziet er iigg niet gelokt uit vind ik.. alsof je moet blijven duwen om ze boven te houden waardoor je niet lekker kunt ademen... maar zoals ik al vermeld kan gezichtbedrog zijn

Ik vond hem ook niet gelockt uitzien. Maar ik krijg de 95kg ook niet helemaal gelockt dus voor mijzelf tel ik hem niet.

Terug
Naar boven