MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Dat het er mooi bij jullie aan toe gaat. Paar beren die met gewichten gooien.

En ik bedoelde idd niet jou filmpjes maar de lift van die log.

@ Bremers: oke, dat soort gewichten trek ik zelf liever maar een rechte rug, al ben ik natuurlijk een stuk zwakker.

Oke, dan had ik het verkeerd gelezen,:D bedankt voor het compument.:thumbs:

Je kunt een boom niet van de grond liften als een deadlift! De boom licht voor je benen en dus in de weg... Maak me ook niet echt druk om een gewicht dat 46% van mn DL 1RM is terwijl ik een riem omheb en volop spanning sta om een PR poging te zetten...

Je kunt een boom niet van de grond liften als een deadlift! De boom licht voor je benen en dus in de weg... Maak me ook niet echt druk om een gewicht dat 46% van mn DL 1RM is terwijl ik een riem omheb en volop spanning sta om een PR poging te zetten...

Duidelijk, thnx voor de info.

Dat die stang nog op je schouders blijft liggen man. Een bij een normale front squat behoort je romp nagenoeg recht te zijn. Bij jouw uitvoering is er net zoveel buiging als bij een back squat. Imo is dit niet een gedegen front squat.

Maar dan nog ****ing sterk, ik doe het je niet na:).

nja ik heb geen oly schoenen ofzo ...

Idd erg sterk, maar je maakt er wel een post.chain frontsquat van.. Eigenlijk zouden je ellebogen hoger moeten zijn vanaf het begin al, dan is automatisch ook je rug rechter. Nu squat je alsnog dus veel op je posterior chain ipv op je quads.

Lol ik dacht door de eerste beelden "hoe gaat die nu pressen?" :D
Hoeveel kg was het?

damn sterk man

vind ze er ook echt mooi uit zien

Ylke jij bent een beest man... RESPECT...

Jezus wat een tank!

gdv 315 kg squat! en ook nog s vrij diep en 3 reps :eek: respect kerel!

Damn Ylke, bruut sterk!

wow... sterke deadlift en squat man !

Terug
Naar boven