XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Hoelang blijf jij wel niet wippen voor die stang man?

Je verliest power zo.

Bedankt voor de tip, maar ik had moeite met mezelf ''afsluiten'' en vol te concentreren, omdat mensen om me heen grapjes bleven maken en bleven vragen of ik niet me rug zou breken :S.

Dat is dan het moment dat je voorstelt dat ze je aanmoedigen of hun kop houden, of (en dit schreeuw je dan uit vlak voordat je de stang lift) dat je anders misschien wel hun rug breekt.

Dat zou je voldoende adrenaline moeten geven.

nice, maare zou je aan het begin van de lift niet beter die brul in kunnen houden? die lucht heb je imo hard genoeg nodig in je belly

Heb je misschien wel gelijk in maar het ging vanzelf, echt nadenken over dat soort dingen deed ik niet ;)

Dat is dan het moment dat je voorstelt dat ze je aanmoedigen of hun kop houden, of (en dit schreeuw je dan uit vlak voordat je de stang lift) dat je anders misschien wel hun rug breekt.

Dat zou je voldoende adrenaline moeten geven.

Voor een lift ben ik eigenlijk altijd stil, doe altijd een soort van gebedje naar bepaalde mensen. Dan denk ik aan de mensen die ik niet wil teleurstellen.

Netjes man!

Die muziek in jou filmpjes altijd:rocker:

320 was toch je 1rm, wanneer ga je hem proberen te breken?

7x280 is echt bruut sterk man!! Super!

Niet normaal zeg... wat een volume...

Zow hey bijna 8x280.
Train je nog weleens op sterkste man onderdelen Sterkte?

7x280 is echt bruut sterk man!! Super!

thanks!

Niet normaal zeg... wat een volume...

thanks?:D

Die muziek in jou filmpjes altijd:rocker:

320 was toch je 1rm, wanneer ga je hem proberen te breken?

laatst bijna 340 getild (alleen riem/straps en nog altijd clean). gefailt op lockout maar de lift zag er zo slecht uit dat ik voorlopig bij dat gewicht uit de buurt blijf. Eerst mijn rackpull weer op niveau brengen.

Zow hey bijna 8x280.
Train je nog weleens op sterkste man onderdelen Sterkte?

idd bijna 8... zag na de 7e al sterretjes dus viel nog mee dat nr 8 wel van de grond kwam
ja, train de laatste tijd weer wekelijks onderdelen

we zien jou nog wel terug denkek !

Gruwelijke deadlift sterkte :D

Ik vind je rug erg sterk, sterkte.

Op het laatst haal je veel uit de onderrug, kijk daar wel een beetje mee uit.

Verder leuk om te zien, en als je je heupen meer zou gebruiken plus de benen dan ga je echt dik over dit gewicht heen.

Succes!

GRt Friso

erg goed!

insane :D

Terug
Naar boven