MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

die PP is niet mis!

doe je met die pp niet je handen om de stang heen?
wel gruwlijk gewicht!

Wat zijn verder wat stats van Alexander? Sterke jongen.

Go Alex!!!! :hedbang:

Hey grote sterke jongen;)
Weer goed gedaan! Op naar de 160!:D

Er zit wel veel snelheid in je lifts, maar echt locken doe je niet buiten de laatste rep. Buiten dit om, zijn het natuurlijke zieke gewichten!

Er zit wel veel snelheid in je lifts, maar echt locken doe je niet buiten de laatste rep. Buiten dit om, zijn het natuurlijke zieke gewichten!
Thnx. Lockout is er wel maar door de snelheid zie je die niet. Bij rep 5 zie je waar me dode punt is, daar zit ik bij de rest altijd overheen.

Kan je die filmpjes niet aan normale snelheid op internet zetten?

Vladi, knap hoor, dat zijn beste gewichten die je daar omhoog stoot!
Je bent strongman right? Volgens mij worden jou reps niet meegeteld in een wedstrijd.
Waarom denk je dat? Door de eerder opmerking over de lockouts? Met een wedstrijd misschien wel, maar het zijn training reps, dan zou ik denk ik ook af en toe meer nadruk willen leggen op de explosiviteit van de opwaartse beweging dan de schouders te laten vermoeien door lange lockouts.

Vladi, knap hoor, dat zijn beste gewichten die je daar omhoog stoot!

Waarom denk je dat? Door de eerder opmerking over de lockouts? Met een wedstrijd misschien wel, maar het zijn training reps, dan zou ik denk ik ook af en toe meer nadruk willen leggen op de explosiviteit van de opwaartse beweging dan de schouders te laten vermoeien door lange lockouts.

Dus ik heb gelijk, maar maar maar. Ik snap wel dat je op explosiviteit wil trainen, dan is het nog altijd preferabel om full rom te doen. Want zijn fail op 130 zit er bijna hetzelfde uit als de 120's. No offence, je bent erg sterk!

Dus ik heb gelijk, maar maar maar. Ik snap wel dat je op explosiviteit wil trainen, dan is het nog altijd preferabel om full rom te doen. Want zijn fail op 130 zit er bijna hetzelfde uit als de 120's. No offence, je bent erg sterk!

Ik zei 'misschien', weet ik veel hoe ze tijdens de wedstrijd meten ;).

En ik denk dat het verschil tussen zijn 120 en 130 is, dat hij bij de 120 weet dat hij de lock vast kan houden (ik twijfel er overigens niet aan). Hij geeft zelf ook aan dat hij lockt, maar je het niet kan zien omdat hij gelijk weer doorgaat. Als hij zou pauseren in de lock, zou er misschien een repje minder in zitten, that's all. Tis een keuze denk.

Je hebt gelijk hoor. Maar wat Paljas zegt klopt ook. Dit zijn trainingsreps. Ik lock ze heel snel. Zou het een wedstrijd zijn dan zou ik hem natuurlijk locken. Nu wil ik de snelheid erin houden.
Kijk maar naar me andere filmpjes. Doe ik een 1rm dan lock ik hem altijd 1 of 2 sec.

En de rest thnx!

Hm ik had alleen filmpje van 120kg gekeken. Je bent sowieso erg sterk daar niet van maar ik vond het inhaken en alle andere niet press bewegingen wel erg snel gaan. Daarom dat ik dacht dat de camera het versneld had.

Dikke gewichten Vladi, volgens mij hebben wij een zelfde trainingsbroekje. :D

http://www.youtube.com/watch?v=J5O39TxVHdE

:o

eind van et filmpje loop ik nog even naar de schijven
2 X 20
2 X 10
1 X 2.5
per kant
en 20 barbell
---------------
145

Lekker hoor, jij hebt trouwens een best smalle grip. Eerst drukte ik ook zo, maar er werd mij geadviseerd iets breder te gaan, zodat je onder arm gelijk is met de vloer.

Ik wil je absoluut niet de les lezen, maar wat is de reden dat jij zo'n smalle grip houdt, ben je daar gewoon sterker op? Ik heb namelijk het idee dat mn schouders juist wat minder worden belast met een bredere grip.

Terug
Naar boven