iron devoted
Huge Freak
- Waardering
- 302
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx. Lockout is er wel maar door de snelheid zie je die niet. Bij rep 5 zie je waar me dode punt is, daar zit ik bij de rest altijd overheen.Er zit wel veel snelheid in je lifts, maar echt locken doe je niet buiten de laatste rep. Buiten dit om, zijn het natuurlijke zieke gewichten!
Dat is de snelheid van me presses.Kan je die filmpjes niet aan normale snelheid op internet zetten?

Ik heb eindelijk me filmpjes binnen van afgelopen weken.
Ik heb eindelijk me filmpjes binnen van afgelopen weken.
Pushpress 0x130 helaas, was in november:
Pushpress 4x120, begin december:
Powerclean + press 2x110
Waarom denk je dat? Door de eerder opmerking over de lockouts? Met een wedstrijd misschien wel, maar het zijn training reps, dan zou ik denk ik ook af en toe meer nadruk willen leggen op de explosiviteit van de opwaartse beweging dan de schouders te laten vermoeien door lange lockouts.Je bent strongman right? Volgens mij worden jou reps niet meegeteld in een wedstrijd.
Vladi, knap hoor, dat zijn beste gewichten die je daar omhoog stoot!
Waarom denk je dat? Door de eerder opmerking over de lockouts? Met een wedstrijd misschien wel, maar het zijn training reps, dan zou ik denk ik ook af en toe meer nadruk willen leggen op de explosiviteit van de opwaartse beweging dan de schouders te laten vermoeien door lange lockouts.
Dus ik heb gelijk, maar maar maar. Ik snap wel dat je op explosiviteit wil trainen, dan is het nog altijd preferabel om full rom te doen. Want zijn fail op 130 zit er bijna hetzelfde uit als de 120's. No offence, je bent erg sterk!
.Je hebt gelijk hoor. Maar wat Paljas zegt klopt ook. Dit zijn trainingsreps. Ik lock ze heel snel. Zou het een wedstrijd zijn dan zou ik hem natuurlijk locken. Nu wil ik de snelheid erin houden.Dus ik heb gelijk, maar maar maar. Ik snap wel dat je op explosiviteit wil trainen, dan is het nog altijd preferabel om full rom te doen. Want zijn fail op 130 zit er bijna hetzelfde uit als de 120's. No offence, je bent erg sterk!
Ja, bij een ander filmpje ging youtube ook raar doen.Hm ik had alleen filmpje van 120kg gekeken. Je bent sowieso erg sterk daar niet van maar ik vond het inhaken en alle andere niet press bewegingen wel erg snel gaan. Daarom dat ik dacht dat de camera het versneld had.
Hehe idd.Dikke gewichten Vladi, volgens mij hebben wij een zelfde trainingsbroekje.![]()

http://www.youtube.com/watch?v=J5O39TxVHdE
eind van et filmpje loop ik nog even naar de schijven
2 X 20
2 X 10
1 X 2.5
per kant
en 20 barbell
---------------
145