XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Voor mij mogen die Rows een pak horizontaler. Maar als jij vindt dat je op deze manier goede progressie maakt op je lats, moet je ze uiteraard zo blijven doen.

De uitvoering lijkt mij prima. Ik zie dat de hoek in zijn onderrug van begin tot eind van de set hetzelfde blijft. Veel mensen hebben de neiging heen en weer te swingen en dat is dus fout. Ook zie je dat ze gaandeweg steeds meer rechtop gaan staan omdat ze zo de sterke trapezius een deel van het werk laten doen.

Het is onmogelijk horizontaal aan de grond te blijven met een gewicht dat flink boven je lichaamsgewicht ligt. Je wordt dan gewoon naar voren getrokken. Het beste is een soort "Bokito houding" aan te nemen: kont naar achteren, borst naar voren en een flinke holling in je onderrug.

Je kunt er ook voor kiezen Pendlay rows te doen: het gewicht na elke rep neer te leggen en dan explosief op te trekken. In de regel kun je je romp dan wel wat horizontaler houden bij een flink gewicht.

Onderrug is niet recht...
En niet opzij kijken tijdens je deads.

is een mooie deads alleen wel paar kritische puntjes
probeer dus(zoals mn voorganger zei)niet opzij te kijken kun je een nekblessure van krijgen:)
je moet de lift sneller trekken.. dus echt die heupen dr in werpen.. zo gauw je dat hebt is de lift al netjes:)

erg hardcore..
vriest het daarbinnen:P??

Damn, 320kg, nice!

Je trekt die 320 nog best soepel idd.. you need more plates :D

Wow. Extreem beest!:D

Sterkte wat zijn jouw stats verder?(lengte, gewicht, power op andere oefeningen etc)
je trekt hier 320 zonder riem?

hmm das nice :D
En je ziet er nou niet direct zo massief uit ^^

Sterkte wat zijn jouw stats verder?(lengte, gewicht, power op andere oefeningen etc)
je trekt hier 320 zonder riem?

heb wel een riem om hoor maar verder geen bandages of deadliftsuit.
lengte: 1.96m, gewicht: 137 kg, train 14 jaar(clean) en ga volgend jaar misschien weer een sterkste man wedstrijd doen.
overige krachtstats (sommige stats zijn van 2 jaar terug, voor schouder en knie blessures):
stones: 175 op 1.35m
bor: 180x3 (beetje smokkelen)
squat: 260
log lift: 110

heb nu denk ik wel een balans gevonden wat betreft gewrichten heel houden en vooruitgang boeken dus hopelijk kan ik zoals gezegd weer een wedstrijdje doen.

Je log lift is wel erg slecht ivg met je andere stats?

Je log lift is wel erg slecht ivg met je andere stats?

mijn slappe schouders gaan mij ook punten kosten bij een wedstrijd. druk nu alles close grip zodat mijn triceps het tekort misschien kunnen compenseren.
vanaf het begin is borst/schouders een zwak punt. toen ik begon met trainen had ik moeite met 40 kg bankdrukken:o (maar trok wel binnen een paar jaar 250 sumo deadlift)

Mooi hoor, 320 DL!

Damn, 320kg.. zit je denk ik wel in de top 5 van zware deadlifters op het forum of niet?

Wordt die lockout zo goed gekeurd op een wedstrijd of moet je eigenlijk nog verder met je rug naar achter?

Damn, 320kg.. zit je denk ik wel in de top 5 van zware deadlifters op het forum of niet?

Wordt die lockout zo goed gekeurd op een wedstrijd of moet je eigenlijk nog verder met je rug naar achter?

Ironsport, jarno, senny, jimmy. Da zen degene die bij me opkomen :p
Zullen er vast nog zijn denkek :) Niet temin heel indrukwekkend :o

Met zo'n stats moet je, ja idd MOET je, wedstrijden imo :p
Zo'n stonelift :o Nog wel veel werk aan logpress maar als je je daar ff op toelegt trekt dat zo wel bij ;)

heb wel een riem om hoor maar verder geen bandages of deadliftsuit.
lengte: 1.96m, gewicht: 137 kg, train 14 jaar(clean) en ga volgend jaar misschien weer een sterkste man wedstrijd doen.
overige krachtstats (sommige stats zijn van 2 jaar terug, voor schouder en knie blessures):
stones: 175 op 1.35m
bor: 180x3 (beetje smokkelen)
squat: 260
log lift: 110

heb nu denk ik wel een balans gevonden wat betreft gewrichten heel houden en vooruitgang boeken dus hopelijk kan ik zoals gezegd weer een wedstrijdje doen.

Nice ...je bent een shitload sterker iig, idd zoals gezegd zie je er op dat filmpje niet zo massief uit...ff door bulken :D

Terug
Naar boven