- Waardering
- 338
Hij vraagt commentaar en die geef ik dan ook. Wat voor zin heeft het dan zo'n stomme post als die van jou te plaatsen?
...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij vraagt commentaar en die geef ik dan ook. Wat voor zin heeft het dan zo'n stomme post als die van jou te plaatsen?
Als ik horizontaler gaat word het erg onprettig...ook bij lichte gewichten en gezien mijn back picture gaat het zo best goed![]()
Voor mij mogen die Rows een pak horizontaler. Maar als jij vindt dat je op deze manier goede progressie maakt op je lats, moet je ze uiteraard zo blijven doen.
Ik zal volgende keer vragen om wat beter te filmen.
Maandag probeer ik een DL te laten filmen. Ik zal zeggen dat alles erop moet.

Sterkte wat zijn jouw stats verder?(lengte, gewicht, power op andere oefeningen etc)
je trekt hier 320 zonder riem?
Je log lift is wel erg slecht ivg met je andere stats?
(maar trok wel binnen een paar jaar 250 sumo deadlift)Damn, 320kg.. zit je denk ik wel in de top 5 van zware deadlifters op het forum of niet?
Wordt die lockout zo goed gekeurd op een wedstrijd of moet je eigenlijk nog verder met je rug naar achter?

Niet temin heel indrukwekkend 
Nog wel veel werk aan logpress maar als je je daar ff op toelegt trekt dat zo wel bij 
heb wel een riem om hoor maar verder geen bandages of deadliftsuit.
lengte: 1.96m, gewicht: 137 kg, train 14 jaar(clean) en ga volgend jaar misschien weer een sterkste man wedstrijd doen.
overige krachtstats (sommige stats zijn van 2 jaar terug, voor schouder en knie blessures):
stones: 175 op 1.35m
bor: 180x3 (beetje smokkelen)
squat: 260
log lift: 110
heb nu denk ik wel een balans gevonden wat betreft gewrichten heel houden en vooruitgang boeken dus hopelijk kan ik zoals gezegd weer een wedstrijdje doen.