AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

netjes!
dus overtuigend gewonnen ;)

Poging gedaan om mijn MP lift te filmen.
Het is een failure helaas op 90KG....

Toch een goede poging. Zoveel scheelt het niet of hij had over het dode punt geweest en dan is de lockout niet zo moeilijk meer.

idd nipt man, volgende keer haal je 'm!

proberen iets meer snelheid in het begin te maken en je heb m ;)

lol :D kvraag me af of de arm erbij gerekend was bij die 170kg, als er effectief 170kg gewicht aan die arm hangt is het wel vrij zwaar :p

hefboom effect, hoe dichter bij de as, hoe lichter

wie goed is in zerchers, zal waarschijnlijk ook geen moeite hebben met dit onderdeel!

eens kijken of ik ruimte genoeg heb in de sportschool om met een barbell met 150~170 kilo heen en weer te kunnen lopen!
:D

Nog een filmpje van mij, een squat met 150KG. Ik had hem gemaakt om te kijken naar mijn eigen techniek, maar helaas heb ik geen groothoek op mijn telefoon.

Rene

zien er nette squats uit voor zover je kan zien + nice weight !

Yep, ik zou ook niet weten wat voor kritiek ik hier op zou moeten geven. Ik vind ze er wel netjes uitzien.

Volgens mij zit je niet eens op parallel.. mqaarja.. dat is maar een wilde gok aangezien je het belangrijkste tijdfens een squat niet eens ziet.

Ik zal volgende keer vragen om wat beter te filmen.
Mandag probeer ik een DL te laten filmen. Ik zal zeggen dat alles erop moet.

PS altijd lastig techniek te oefenen als je zo'n beetje de enige bent die DL en Squat oefeningen doet op de sportschool.

René

Ik zal volgende keer vragen om wat beter te filmen.
Mandag probeer ik een DL te laten filmen. Ik zal zeggen dat alles erop moet.

PS altijd lastig techniek te oefenen als je zo'n beetje de enige bent die DL en Squat oefeningen doet op de sportschool.

René

x2

Voor mij mogen die Rows een pak horizontaler. Maar als jij vindt dat je op deze manier goede progressie maakt op je lats, moet je ze uiteraard zo blijven doen.

Als ik horizontaler gaat word het erg onprettig...ook bij lichte gewichten en gezien mijn back picture gaat het zo best goed:P

Als ik horizontaler gaat word het erg onprettig...ook bij lichte gewichten en gezien mijn back picture gaat het zo best goed:P

Dat is nooit een goed argument Chewie, het voor de hand liggende tegen argument is dan: Maar je weet niet hoe groot je rug wel niet was geweest als je wel horizontaler had gedaan.

Het is trouwens een kwestie van wennen en kracht opbouwen. Het kan ook zijn dat je de nodige flexibiliteit mist. Maar ook Yates rows hebben hun nut.

Leuk dat je filmpjes plaatst.

Onprettig als in steken ed en een week rugklachten als gevolg...

Laat de man lekker rowen zoals hij wil rowen.

Terug
Naar boven