Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

nee want jij squat 60kg

thnx!

dat 16 jarige knulletjes me niet geloven, daar kan ik nog mee leven!

maar dat 16 jarige knulletjes sterker gaan worden dan ik, daar heb ik het steeds moeilijker mee!!

:D

idd klusmonster ! maar jij gaat nog veeeeeeel sterker worden dan hem, waarschijnlijk breekt ie z'n rug tog! Hij is namelijk begonnen met trainen op z'n 14. Iedereen weet dat dat niet mag!

@ willy: zal ik maar de eerste zijn om te zeggen: zwemshort + witte opgetrokken kousen + zwarte schoenen ===> slechte combinatie :D . Bench doe ik je nog niet na.

:roflol:

Waarom bitcht iedereen altijd over die zwembroek, hij zit lekker!!!! :D
En ja tijdens trainen heb ik vaak rare combo´s aan maarja het is geen mode show dus who gives a crap!

@Willy7:

Vind je dat HammerStrength bankje ook zo oneindig k*t? Wij hebben hem in de gym ook en ik vind het echt grote bagger:
* de J haken zijn veel te diep
* de haken komen te ver naar voren
* het bankje is spekglad
* en, niet dat het mij eigenlijk boeit, way overprized

Thanks enne nogmaals thanks :D

@Willy7:

Vind je dat HammerStrength bankje ook zo oneindig k*t? Wij hebben hem in de gym ook en ik vind het echt grote bagger:
* de J haken zijn veel te diep
* de haken komen te ver naar voren
* het bankje is spekglad
* en, niet dat het mij eigenlijk boeit, way overprized

Hmm nu je het erover hebt....
* haken zijn idd (te) diep
* komen redelijk ver naar voren waardoor je er tegen aan stoot (gebeurde vroeger nog wellis)
* bankje is wat aan de gladde kant, merk je vooral bij incline
* prijs, who gives a crap

Flat Bench gaat nog wel, de incline vind ik wel erg k*t.

Nice bench willy wonka!

Ik had er nooit zo bij stil gestaan totdat ik hier op het forum allerlei commentaar kreeg over mijn bench. Daarna ben ik eens rond gaan kijken en toen viel het me op dat er idd maar weinig mensen zijn die dat kunnen.

Op zich wel grappig.
Mooie uitvoering :thumb:

Wat ik nou niet snap...Jij houd je rug en billen op het bankje en die Ryan Kennelly niet.

Het record staat bijv. op 2007 Ryan Kennelly pressed 476,3 kg (1,050 lb) (December). YouTube - Ryan Kennelly 1036 lb benchpress

Als je je borst zo ver omhoog doet krijg je idd een kleine Range of motion zodat je ook meer kan pakken maar waar ligt de grens nou?
Zoals jij hem uitvoert zou iedereen het moeten doen.

Mooie uitvoering :thumb:

Wat ik nou niet snap...Jij houd je rug en billen op het bankje en die Ryan Kennelly niet.

Het record staat bijv. op 2007 Ryan Kennelly pressed 476,3 kg (1,050 lb) (December). YouTube - Ryan Kennelly 1036 lb benchpress

Als je je borst zo ver omhoog doet krijg je idd een kleine Range of motion zodat je ook meer kan pakken maar waar ligt de grens nou?
Zoals jij hem uitvoert zou iedereen het moeten doen.
Vreemd, zijn kont lijkt idd het ban,kje niet te raken.

Mag dat???

Leuk gewicht, maar ik vind het geen gezicht dit:o

Lijkt er idd alsof zijn kont van de bank komt.

kont houd steeds contact met bankje hoor, is gewoon moeilijk te zien omdat zen pakje zelfde kleur heeft als bankje. Ik denk dat jullie Kennelly zen glutes iets onderschatten ;)

kont houd steeds contact met bankje hoor, is gewoon moeilijk te zien omdat zen pakje zelfde kleur heeft als bankje. Ik denk dat jullie Kennelly zen glutes iets onderschatten ;)

Het filmpje wekt wel de indruk dat hij cheat met zijn legs, maar valt met dit prutfilmpje idd weinig zinnigs over te zeggen:)

Niet te spreken van zijn monsterkont:D

Terug
Naar boven