AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Mooi werk Ivo.
Goed je weer te zien beesten en leuk een paar excuusnegers in beeld. Maakt het plaatje van multiculturisme weer compleet...hihi :rolleyes: :D

Mooi werk Ivo.
Goed je weer te zien beesten en leuk een paar excuusnegers in beeld. Maakt het plaatje van multiculturisme weer compleet...hihi :rolleyes: :D

Niks mis met de n*gers in men gym, de meeste dragen een enkelband zodat hun meerdere weten waar ze uithangen.

Heel nette form ook Ivo!

dit is vast een joke ofnie ?

staat american fitness bij, dus zal wel

American fitness is de naam van de gym.
En nee het is geen zwaar gewicht maarja .. doe men best.

American fitness is de naam van de gym.
En nee het is geen zwaar gewicht maarja .. doe men best.

njah, het gewicht is niet zo zeer het probleem, je kan je beter wat focussen op een nette lift voor je zwaarder tracht te gaan

je reet is al boven voor je bovenlichaam begint te strekken

je hangt ook te ver over de barbell naar voren (of dit lijkt zo door de camerapositie) waardoor je enorm moet gaan corrigeren tijdens de lift op het moment dat het zwaar gaat worden.

persoonlijk zou ik ook nog ff lekker de riem achterwege laten

en ik denk dat max op de handschoentjes doelde :D

njah, het gewicht is niet zo zeer het probleem, je kan je beter wat focussen op een nette lift voor je zwaarder tracht te gaan

je reet is al boven voor je bovenlichaam begint te strekken

je hangt ook te ver over de barbell naar voren (of dit lijkt zo door de camerapositie) waardoor je enorm moet gaan corrigeren tijdens de lift op het moment dat het zwaar gaat worden.

persoonlijk zou ik ook nog ff lekker de riem achterwege laten

en ik denk dat max op de handschoentjes doelde :D

Oke, bedankt ;)

Daarom postte ik het filmpje ook, ik deadlift niet zoveel en wou weten of het een beetje goed was, blijkbaar niet dus hehe.

Ik verschoot zelf ook redelijk toen ik het filmpje zag ..

Fokking hardcore daar op je zolder sanca, en relaxte muziek! Nette lifts ook!

@ american fitness:

Ik heb ook horrible deadlift techniek maar bij mij ziet dat pas bij 200kg+ uit. maar hier een paar tips :

1.get rid of the gloves !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2.blijf naar boven kijken en niet linksonder of het gewicht er nog op zit.
3.hou je armen meer gestrekt en maak er een vloeiende beweging van, nu trek je vol explosief van de grond en daarna probeer je hem vanuit je armen omhoog te trekken.

Laatst bewerkt:
Techniek zuigt op al je filmpjes. En als je gaat squaten moet je eerst dat kussen van die stang halen.

Maar die squat is toch redelijk qua techniek? Of ook niet?

@ american fitness:

Ik heb ook horrible deadlift techniek maar bij mij ziet dat pas bij 200kg+ uit. maar hier een paar tips :

1.get rid of the gloves !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2.blijf naar boven kijken en niet linksonder of het gewicht er nog op zit.
3.hou je armen meer gestrekt en maak er een vloeiende beweging van, nu trek je vol explosief van de grond en daarna probeer je hem vanuit je armen omhoog te trekken.

Oke, bedankt ;)

Ik ga er aan werken.

Terug
Naar boven