Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Sterke Deadlift matthieu!

Nette deadlift idd, vind de uitvoering ook nog gewoon goed (aangezien je zelf aangeeft dat je em niet erg mooi vond) en helemaal met een PR ervoor :D

mooie deadlift en vooral dat lachje doet het em :D

Nette lift matthieu, dat lachje van je kickt ass..!

Mijn excuses voor het donkere filmpje, klote camera (en slechte verlichting) kon het niet aan blijkbaar.. Dit filmpje is 1x160kg bench, spotter tilt hem eruit omdat het een klote bankje is om de stang er zelf uit te tillen, de stang moet namelijk te ver achter je eruit worden getilt. Tijdens de press raakt m'n spotter de stang zelf niet aan, was een goede sterke lift vond ikzelf.

Hierna lukte zelfs 1x165kg maar dit helaas niet meer op film kunnen zetten!

http://www.youtube.com/watch?v=9JeRpcNdw_I

post liever een duidelijk filmpje, hier hebben we niks aan :D

De crisis is goed te merken bij jouw in de gym. Het eerste waar ze op besparen is licht. :P
Maar verder sterke bank hoor.

De crisis is goed te merken bij jouw in de gym. Het eerste waar ze op besparen is licht. :P
Maar verder sterke bank hoor.

Tsja, krijg je als je ergens bij iemand in een donkere kelder traint.. Maar het licht is opzich wel goed, de camera geeft echt een vertekend beeld, jammer.. Is ook al weer 3 jaar oud ofzo. Maar thx anyway!

Tsja, krijg je als je ergens bij iemand in een donkere kelder traint.. Maar het licht is opzich wel goed, de camera geeft echt een vertekend beeld, jammer.. Is ook al weer 3 jaar oud ofzo. Maar thx anyway!

Je filmer zei nog, het is wat donker maar op de computer ziet het er vast beter uit :p

Damn nice Worf! Wat zijn nu verder je stats?

Damn nice Worf! Wat zijn nu verder je stats?

Ik heb nog niet echt tot mijn uiterste gepiekt, dit wil ik doen in juli voor de sterkste krachtsporters van NL (B-klasse), maar nu heb ik geen moeite met 165 bench, 200 squat en 230 dead.. Ik ben zelf ook erg benieuwd, zit een behoorlijk stijgende lijn in kan ik je zeggen, maar ben nog lang niet tot het uiterste gegaan voor m'n gevoel.

Eerst zaterdag de fungames afwerken en kijken hoe ik daar scoor en vandaar uit verder werken naar de wedstrijd waar ik echt wil vlammen!

Ik zie niks. Maar ik geloof je. Nice bench.

Nou opzich is het niet heel erg ****ed up.

Ik zie de volgende aandachtspunten zolang ik mijn nek verdraai

1. Je armen zijn bij de start van rep 1 niet helemaal gestrekt. Als je armen niet helemaal gestrekt zijn verlies je energie en je heupen komen hoger voor het gewicht beweegt.
2. Ik kan het niet helemaal zien maar maakt de bar contact met je schenen of scheelt het nog een centimeter of 2.
3. Iets lager beginnen met heupen.

Ik begon eerst lager met heupen en probeerde het nu dus iets anders, maar lager = beter? En heupen omhoog = barbell omhoog? Armen niet helemaal gestrekt merkte ik zelf ook al, snap het niet precies maar bij hard knijpen flexen m'n armen iets..?

-Dat rollen verdoet je techniek. Probeer spanning op te bouwen terwijl je de juiste positie in neemt. Dat lukt niet met een rollende baar.
-Probeer bij elke rep de stang op het midden van je voet te houden. In mijn geval betekent dat ik elke rep weer moet bijstellen nadat ik de baar van de vorige rep weer op de grond heb.
-Mij die mooie schijven te geven. Ik wil ook kleurtjes!

Nou opzich is het niet heel erg ****ed up.

Ik zie de volgende aandachtspunten zolang ik mijn nek verdraai

1. Je armen zijn bij de start van rep 1 niet helemaal gestrekt. Als je armen niet helemaal gestrekt zijn verlies je energie en je heupen komen hoger voor het gewicht beweegt.
2. Ik kan het niet helemaal zien maar maakt de bar contact met je schenen of scheelt het nog een centimeter of 2.
3. Iets lager beginnen met heupen.

Qua heupen: Ik kan dat zo erg slecht zien. (techniek van de DL kan je beter van opzij bekijken).

5e/kg.

Deadliften is ook iets wat ik voor de rest niet zo vaak doe, en ik heb het gevoel dat powercleanen (wat ik dan wel vaak meerdere malen per week doe) m'n techniek een beetje vernaaid/beinvloed heeft...

Ma/Di maak ik wel een nieuw filmpje met 210kg..

Terug
Naar boven