XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Niet hateuh :P

jezus christus... anders lopen we gezellig met zen alle ff met 175 kilo farmers... heel ziek!

Vergis je niet in het type farmers, de eerste keer dat ik die dingen bij Jimmy vasthad liep ik twee meter met zijn 130 farmers en 15 met zijn 155 farmers. Scheelt nogal.

Die 130kg farmers zijn dan ook onmogelijke krengen :p denk dat ze effectief lager zijn dan gewone deadliftbar hoogte en dikke handvaten.

Moelijk gaat ook, maar inderdaad de Farmers van 130kg zijn veel te laag en te dik ( goed voor te trainen en afwisseling ) en de farmers van 155kg zijn hoger gelijk met de knie, maar zij hebben ook een down site, de hand vaten zijn 6 hoekig en dik ( oude pinnen van een schieter om door de beton te gaan )
Maar de farmers van België zijn officieel ( alleen heel k*t om te draaien he mannen )

Wie deze eens wil proberen is altijd welkom om eens mee te trainen in Little Iron Ville te Sint Pauwels ( België )

Lang geen filmpje getoond.

Heb veel tijd gestoken in flexibiliteit en mobiliteits werk om me hamstrings minder stijf te krijgen en beter met me heupen te kunnen werken. Toch krijg ik het niet voor elkaar om nog lager te gaan met de squat zonder me heupen naar beneden te draaien waardoor de rug weer bol komt te staan.

Iemand tips?

http://www.youtube.com/watch?v=KWnIIGxtWzQ

Ziet dr toch netjes uit 'Falstyr' :thumb:

Ziet er al heel veel smoother uit dan je vorig filmpje! Het is nog altijd niet full, maar sowieso onder parallel en dat is het belangrijkste.

Paralel is de bedoeling. Ik ga voor powerliften dus Full heeft me nog nooit geinteresseerd. Had het een tijdje geprobeerd in de Smith lange tijd geleden. Me hamstrings kregen niet genoeg stimulatie voor me gevoel en werden kleiner en zwakker waardoor ik meer iso's voor die spiergroep moest doen.

Toch Paralel...me knie staat 90graden, maar is het niet zo dat je net er onder moet zitten omdat je heup op kniehoogte moet komen? Dan kom ik nog een cm of 2 te kort :(

Full kom ik niet dieper dan dit hahaha....

De as van je heupgewricht moet onder die van je knie komen, dan dat is het hier echt wel. Je zit er ruim genoeg onder.

Lang geen filmpje getoond.

Heb veel tijd gestoken in flexibiliteit en mobiliteits werk om me hamstrings minder stijf te krijgen en beter met me heupen te kunnen werken. Toch krijg ik het niet voor elkaar om nog lager te gaan met de squat zonder me heupen naar beneden te draaien waardoor de rug weer bol komt te staan.

Iemand tips?

http://www.youtube.com/watch?v=KWnIIGxtWzQ

Squatten met schoenen met een hielverhoging van 3/8 tot 3/4 inch.
http://www.elitefts.com/documents/deeper_into_deadlift.htm

Ik stel waarschijnlijk een ommeunig stomme vraag, maar 175 kg farmers, hebben we het dan over 175 kg per hand? Als in 350 kg totaal gewicht?

Sterk hoor! 16 jaar, netjes :)

Hoever kun je kogelstoten en discuswerpen?

Sterk hoor! 16 jaar, netjes :)

Hoever kun je kogelstoten en discuswerpen?

ik stoot met kogel nu 14.68m, moet wel over 15m kunnen ;) ( zit er net 1jaar en twee maanden op ;))
discus rond de 35-40m als het goed gaat, maar gaat vaak slecht ;)
richt me dan ook vooral op kogel ;)

Terug
Naar boven