XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

@indekay:mooie squats!ziet er alleen wel een beetje erg makkelijk uit!

Dat lijkt alleen maar zo :p
Neen, een tiende (en een elfde mss?) zat er nog wel in, maar 1. wil geen risico lopen en meer reps ging ten koste gaan van m'n uitvoering en 2. cliché mss, maar ik doe aan bodybuilding nu (1rm's interesseren me eventjes niet, dat komt wel terug).

Hummer zei:
Lekkee basic gym heb je daar!
Meer heb je niet nodig éh?!
Handig, dat emmertje met die doekjes...
Goeje squats ook, diep genoeg.

Meer is idd niet nodig, maareuh emmertje met doekjes??? Die emmer is een lege pot whey gevuld met magnesium :)

newguy10 zei:
is dat je max? ziet eruit alsof je nog wel wat kilotjes bij kan gooien..
wel zeer nice simpele homegym

Zie boven. M'n 1rm heb ik al een hele tijd niet meer getest. Deze zomer eens checken als alles goed gaat.

koef zei:
spijtig dat je geen 10 attempte
nice cage

Thnx

hehe ik doe ook altijd zo'n loopje als ik het haal:D

Netjes!

Ik ben ****ing jaloers :(

*zit pas op 85kg*

hehe ik doe ook altijd zo'n loopje als ik het haal:D

Netjes!

hehehe thnx man. Vooraf aan de set heb ik eerst nog een minuut rondjes gelopen met m'n hoofd naar beneden om mezelf op te laden.. die ontlading die je dan krijgt is heerlijk als het lukt :)

Ik ben ****ing jaloers :(

*zit pas op 85kg*

Ik weet niet hoe lang je PP doet, maar het is vooral techniek en timing.. Verder is je benen goed trainen erg belangrijk heb ik gemerkt.

sterke man !

Lekker Frank!

hehehe thnx man. Vooraf aan de set heb ik eerst nog een minuut rondjes gelopen met m'n hoofd naar beneden om mezelf op te laden.. die ontlading die je dan krijgt is heerlijk als het lukt :)

Ik weet niet hoe lang je PP doet, maar het is vooral techniek en timing.. Verder is je benen goed trainen erg belangrijk heb ik gemerkt.

Ik train nog net geen 2 jaar. Push Press pas paar maandjes.

Merk inderdaad verschil qua timing+explosief uitstoten of als er een mindere dag is en op me gemak sta te drukken.

ik wel ;) (of niet :P)

Oh broeder :roflol:

Nice PP frenk. Erg nice.

hahaha, ja jij wel George ;)

Thnx again iig :) De 105+ loglift zal ff op zich moeten laten wachten, heb nu teveel spierpijn in m'n triceps om morgen weer te knallen. Maar ik wil wel even aanvoelen of er een 210 kg deadlift inzit morgen.

hahaha, ja jij wel George ;)

Thnx again iig :) De 105+ loglift zal ff op zich moeten laten wachten, heb nu teveel spierpijn in m'n triceps om morgen weer te knallen. Maar ik wil wel even aanvoelen of er een 210 kg deadlift inzit morgen.

Wat nou aanvoelen... :o Gewoon liften ;)

heb jij is pech we gaan platform liften ;)
Ik neem morgen wel me cam mee dus we kennen dan alles filmen!

Terug
Naar boven