AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Bezoekers in dit topic

RubenSossa beweerde dat niemand op dit forum meer dan 13 reps kan maken met 250 kg dead lift vanaf de grond,dan verwijs ik je bij deze naar de uitslagen op realdutchpower en dan de uitslagen van de sterkste man van zuid-holland 2006 hier zul je zien dat er wel degelijk atleten zijn die dit aankunnen!!groeten
 
RubenSossa beweerde dat niemand op dit forum meer dan 13 reps kan maken met 250 kg dead lift vanaf de grond,dan verwijs ik je bij deze naar de uitslagen op realdutchpower en dan de uitslagen van de sterkste man van zuid-holland 2006 hier zul je zien dat er wel degelijk atleten zijn die dit aankunnen!!groeten

1e onderdeel - dead lift (250 kg - herhalingen)

Plaats Deelnemer Aantal Punten

1 Senny Schonewille 15 9
2 Dave Mossing 14 8
3 Geoffrey van Rangelrooij 12 6,5
= Bas Roessen 12 6,5
5 Jimmy Laureys 11 5
6 Jan-Pieter Neuteboom 10 4
7 Simon Sulaiman 07 3
8 Fouad Hsaini 05 2
9 Dennis Gort 04 1

De deadlift werd uitgevoerd met een Olymisch halter. Straps waren toegestaan. Alle deelnemers hadden twee minuten de tijd.
 
RubenSossa beweerde dat niemand op dit forum meer dan 13 reps kan maken met 250 kg dead lift vanaf de grond,dan verwijs ik je bij deze naar de uitslagen op realdutchpower en dan de uitslagen van de sterkste man van zuid-holland 2006 hier zul je zien dat er wel degelijk atleten zijn die dit aankunnen!!groeten

Sorry Senny, was vergeten dat jij ook op dit forum zit.. :D
 
Nee helemaal geen aanval. Tis allemaal vriendschappelijk. Ben gewoon heel erg nieuwsgierig op een goede manier trouwens. Niet gelijk zo he! Haha.

Maar als iemand beweert meer reps dan mij te kunnen doen met 250kg in een minuut tijd dan wil ik die uitdaging best aangaan!! LOL>. (behalve Jarno, Senny, Jimmy...en en hahaha).

Niet gelijk alles zo negatief beschouwen...

Gaan we een wedstrijdje doen?
Leuk!:D
Ik wil volgend jaar 180kg met de boom doen en 400kg deadliften.
persoonlijk zie ik dus liever een deadlift op hh met 290 of 300kg.
Dus JP je moet maar een aantal keren langskomen om samen te trainen.
Tom is ook goed bezig en Siemen sluit binnenkort ook weer aan.
En fouad is goed in vorm voor het WK-105kg.
En die wil altijd wel trainen.
Senny jij bent natuurlijk ook van harte welkom:D
 
Strong dude _O_

Dit wordt een gaaf topic zodra ik filmpjes zie. Zal ik mijn monsterlijke 140 kg ook posten :cool:
 
Zeker leuk idee!
Goede motivatie ook denk ik....
Ik wilde ook al wat dingen gaan filmen (ook om m'n eigen techniek te bekijken....)
 
altijd leuk die trainingsfilmpjes

hierbij 1 van mij:
http://www.youtube.com/watch?v=T_I_0i2oywM
ging niet makkelijk maar was toch wel tevreden aangezien het trainen en slapen er de laatste tijd bij inschiet (maar dat hoort erbij als je net vader bent geworden:D)
 
Cool filmpje!

Dan zal ik het 2e filmpje hier in dit topic zetten: Milirairy press 1 x 130kg.

Let aan het einde van het filmpje op het squatrek wat zijn beste tijd gehad heeft :D

YouTube - Militairy press 1x130kg
 
HAHAHAH. Hardcore die MP. Lomper kan je het gewicht niet terug gooien volgens mij. Ken je de eigenaar ofzo?:D
 
Ja, is een goede vriend van me. Hahaha! Anders zou ik hier niet mee weg komen! :D
 
Ja, is een goede vriend van me. Hahaha! Anders zou ik hier niet mee weg komen! :D

Nee denk ik ook niet. Was het een uiting van agressie/euforie, of had je gewoon geen zin om hem netjes terug te leggen?:)
 
Ik zou graag zeggen dat het die twee dingen waren maar als je goed kijkt verlies ik een beetje mijn balans als ik het gewicht laat zakken en doe ik een stap achteruit. Ik kon dus niet anders als hem lomp in het rek gooien.....:o
 
Ik zou graag zeggen dat het die twee dingen waren maar als je goed kijkt verlies ik een beetje mijn balans als ik het gewicht laat zakken en doe ik een stap achteruit. Ik kon dus niet anders als hem lomp in het rek gooien.....:o

Ok vandaar. :)
 
mooie filmpjes!!:)
 
Cool filmpje!

Dan zal ik het 2e filmpje hier in dit topic zetten: Milirairy press 1 x 130kg.

Let aan het einde van het filmpje op het squatrek wat zijn beste tijd gehad heeft :D

sterk staaltje!
 
Back
Naar boven