XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

@ Viking, dat rek :roflol: enne brute MP man!!

• Topic Starter Topic Starter
Gaan we een wedstrijdje doen?
Leuk!:D
Ik wil volgend jaar 180kg met de boom doen en 400kg deadliften.
persoonlijk zie ik dus liever een deadlift op hh met 290 of 300kg.
Dus JP je moet maar een aantal keren langskomen om samen te trainen.
Tom is ook goed bezig en Siemen sluit binnenkort ook weer aan.
En fouad is goed in vorm voor het WK-105kg.
En die wil altijd wel trainen.
Senny jij bent natuurlijk ook van harte welkom:D

Ik kom natuurlijk graag trainen Jarno! Maar een wedstrijdje met jou? Haha. Volgens mij doen we dat al 1x per jaar en dat pakt nooit zo goed uit voor mij/ons..LOL.

Maar wil wel een gooi doen naar een max dead richting de 400kg hoor. 400kg zou wel heel cool zijn. Maar ik doe het ook voor 380kg aankomend jaar denk ik.

@ Viking1012: zat wel een klein beetje leg drive bij toch? Ja ik weet :mier: Maar dat geldt dan wel als MP?

@ Viking1012: zat wel een klein beetje leg drive bij toch? Ja ik weet :mier: Maar dat geldt dan wel als MP?

Ik denk dat je het eigenlijk niet echt legdrive kunt noemen (je bent in ieder geval de eerste die er wat over zegt ;)). Op het filmpje kan je het niet echt zien maar ik haal geen opwaartse snelheid uit mijn benen. Het is meer dat ik door de adrenaline stoot (door het slaan) alles wat te snel achter elkaar doe terwijl ik normaal (als ik niet psyched up ben) gewoon wat langzamer rechtop ga staan voordat ik druk. In mijn log kun je dat goed zien bij het filmpje van de 125 MP die ik ervoor deed.

Ik denk dat je het eigenlijk niet echt legdrive kunt noemen (je bent in ieder geval de eerste die er wat over zegt ;)). Op het filmpje kan je het niet echt zien maar ik haal geen opwaartse snelheid uit mijn benen. Het is meer dat ik door de adrenaline stoot (door het slaan) alles wat te snel achter elkaar doe terwijl ik normaal (als ik niet psyched up ben) gewoon wat langzamer rechtop ga staan voordat ik druk. In mijn log kun je dat goed zien bij het filmpje van de 125 MP die ik ervoor deed.

Oke, zal je log even checken :)

leuke topic, ik hou hem in de gaten,

Leuk idee man, zelf doe ik het al geregeld, leuk om te kijken en ook voor je techniek te beoordelen.

@Jac, lekker man!

Kga binnenkort es trug filmpjes maken denkek héhé

Iedereen vind het een goed idee om filmpjes te posten maar ik zie nog niks.....:dunno:

Jij bent wel heel erg ongeduldig Jac! Hahaha. Niet iedereen is zo snel he..

ja dat is ook wel weer zo maar dat komt omdat ik zit te wachten op filmpjes waar ik ook weer een beetje motivatie uit kan halen. Dat heb ik af entoe echt wel even nodig, hahaha!

Kom dan een keertje trainen. Dan motiveer ik je ff...LOL.

doe dat jacco:P

Terug
Naar boven