MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Bezoekers in dit topic

Kom dan een keertje trainen. Dan motiveer ik je ff...LOL.

Dat moet ik idd snel weer een keer doen. Als ik die bankdrukwedstrijd op 9 december achter de rug heb kom ik zo snel mogelijk weer eens meetrainen.
 
1 x 115 front squat
View My Video

Was stijf van eergister, deads gedaan (plus PR gezet op 180).
Viel beetje tegen dus, wilde voor de 120 gaan maar je ziet hoe moeilijk deze ging dus toch maar niet.
Ik hoop die 180 DL ook op de pc te kunnen gooien, maar lukt op dit moment niet echt....
 
Netjes hoor! Laat die filmpjes maar komen!
 
Het is 275kg, max deadlifts gaan nou eenmaal niet altijd mooi.
 
Het is 275kg, max deadlifts gaan nou eenmaal niet altijd mooi.



niet om de prestatie onder te doen want ik vind het harstikke sterk maar met zo hitch erbij scheelt het natuurlijk wel wat. Dus zijn comment van het ziet er wat gaar uit heeft hij wel een punt in vind ik. En waarom zouden max deadlifts niet mooi gaan? Als je zo gewicht gewoon deadlift hoe het moet ziet het harstikke mooi uit. En ga niet zeggen als het zo zwaar word dan gaat het er niet meer uit te zien want zelfs het wereld record deadlift van boven de 450 kg door Andy Bolton zag er top uit als je het mij vraagt ;).

YouTube - World record deadlift 1003lb andy bolton
 
hey!!
het is zwaar en t gaat dr niet om hoe mooi t is maar dat je m lift!! dat is t belangrijkste!!!
 
Die deadlift ziet er best gaar uit, of ligt het nou aan mij?
Is gewoon een goede max. effort deadlift. Zwaarder kan hij wss nu niet zonder extreem te hitchen.

hey!!
het is zwaar en t gaat dr niet om hoe mooi t is maar dat je m lift!! dat is t belangrijkste!!!
+1, niks dan respect.
 
Tis een strongman deadlift, hij legt hem op zijn knieen en locked vanuit daar...
Op elke powerlift meet zou die worden afgekeurd, maar in SM mag het gewoon.
Besides hij hitched eigenlijk amper, hij wurmpt zijn knie er onder en vanuit daar is het weer 1 beweging..
 
En ga niet zeggen als het zo zwaar word dan gaat het er niet meer uit te zien want zelfs het wereld record deadlift van boven de 450 kg door Andy Bolton zag er top uit als je het mij vraagt ;).

YouTube - World record deadlift 1003lb andy bolton

was deze goedgekeurd?????? volgens mij stond hij niet rechtop/uitgelocked en waren zijn knieeën nog gebogen.............




oooooooooo laat maar is de WPO hè
 
hey!!
het is zwaar en t gaat dr niet om hoe mooi t is maar dat je m lift!! dat is t belangrijkste!!!

je hebt em ook zeker gelift en ik vind het een harstikke goeie prestatie maar zonder hitch zou je ietsje minder liften toch? Ik ging alleen maar in op de comment dat iemand de deadlift er wat gaar vond uitzien en dat ie op zich een punt had omdat er dus een "hitch" bij zat. Ik zelf tel mij max deadlift als een echte deadlift als ik het zonder hitch , straps en riem kan. Maar das mij mening... Als ik me max deadlift heb gedaan met straps en riem zeg ik dat er bij want het scheelt gewoon wat kilo,s.
 
was deze goedgekeurd?????? volgens mij stond hij niet rechtop/uitgelocked en waren zijn knieeën nog gebogen.............




oooooooooo laat maar is de WPO hè

wat is dit nou voor gelul? Hij had em gewoon en tis wel 455 kg... Beetje raar om wel moeilijk te doen of iemand ze knienen niet helemaal locked out waren (wat nauwelijks iets aan op te merken is zoiezo) Maar niet moeilijk doen als iemand straps, riem gebruikt en hitched en dat telt dan wel als een echte deadlift?
 
je hebt em ook zeker gelift en ik vind het een harstikke goeie prestatie maar zonder hitch zou je ietsje minder liften toch? Ik ging alleen maar in op de comment dat iemand de deadlift er wat gaar vond uitzien en dat ie op zich een punt had omdat er dus een "hitch" bij zat. Ik zelf tel mij max deadlift als een echte deadlift als ik het zonder hitch , straps en riem kan. Maar das mij mening... Als ik me max deadlift heb gedaan met straps en riem zeg ik dat er bij want het scheelt gewoon wat kilo,s.

Niels is strongman, voor hem telt dat wel gewoon.
 
Niels is strongman, voor hem telt dat wel gewoon.



Weet ik in strongman zou dit tellen. En als voor Niels dit telt als echte deadlift vind ik dat prima heb zoiezo respect voor Niels. Ik gaf alleen mij mening :)
 
wat is dit nou voor gelul? Hij had em gewoon en tis wel 455 kg... Beetje raar om wel moeilijk te doen of iemand ze knienen niet helemaal locked out waren (wat nauwelijks iets aan op te merken is zoiezo) Maar niet moeilijk doen als iemand straps, riem gebruikt en hitched en dat telt dan wel als een echte deadlift?

Knieën locken lijkt me toch best belangrijk? ???
 
Knieën locken lijkt me toch best belangrijk? ???



Als ze daadwerkelijk niet gelocked zijn wel ja over dit filmpje van Andy bolton was daar nauwelijks iets over te zeggen.
 
Weet ik in strongman zou dit tellen. En als voor Niels dit telt als echte deadlift vind ik dat prima heb zoiezo respect voor Niels. Ik gaf alleen mij mening :)

tnxz ook respect naar die kant!!:)
en sjah..een max deadlift is niet altijd mooi om te zien he;)
 
@firedsoul: ik zat alles ff te lezen en wou je gelijk geven maar je spreekt jezelf ook weer tegen en das jammer!

nielsie je deadlift ziet er niet slecht uit hoor maar je blijft gewoon een kluns maar daar kan je niks aan doen! :roflol:
 
Back
Naar boven