- Waardering
- 1.015
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hehe ja, maar meer naar rechts kan ik hem niet zetten (spiegel), meer naar achter dan zie je het niet meer uit de juiste hoek.. zal de andere kant eens proberen maar dan ziet iedereen dat ik film![]()
Viel me ook op, maar het zou duidelijker worden met een goed filmpje.Confidence fail.
Ik heb het gevoel dat je niet je lichaam strekt tijdens je DL. Eerste reps bleven je knieen ook wat gebogen. Correct me if I`m wrong.
Confidence fail.
Ik heb het gevoel dat je niet je lichaam strekt tijdens je DL. Eerste reps bleven je knieen ook wat gebogen. Correct me if I`m wrong.
Verveel ik jullie met deze filmpjes? geen reachties!!!! of moet ik boven de 300 gaan?
Het zijn 2 pr's en ik ben er blij mee![]()
Ylke Vaassen heeft hier gepost. Dat kan het forum niet aan, omwille van de kromming in ruimte-tijd die veroorzaakt wordt door zijn kracht.
edit je post ff waar je jezelf hebt gequote Ylke.. thnx

Confidence fail.
Viel me ook op, maar het zou duidelijker worden met een goed filmpje.
Wimmos, ga de volgende keer naar de gym met een fluo traingsbroek, een wit marcelleke in je broek gestopt, witte sportkousen en een hoofdband. Dan gaat het filmen van lifts het laatste zijn waar je je ongemakkelijk bij voelt.
Jep viel mij ook op. Het lijkt er ook op dat de bar nog steeds niet helemaal optimaal geplaatst is. De stang lijkt wel halverwege de voet te liggen maar de schenen worden niet tegen de stang geplaatst voor de lift. Waarschijnlijk zijn de schouders nu te ver achter de bar waardoor de lockout problemen oplevert in verband met de hefboom werking.
We shatteren Wimmos zijn repout pr en dus ook zijn calculated max. Awwww.