AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

welke gym is dat?

Hehe ja, maar meer naar rechts kan ik hem niet zetten (spiegel), meer naar achter dan zie je het niet meer uit de juiste hoek.. zal de andere kant eens proberen maar dan ziet iedereen dat ik film :o

Confidence fail.

Ik heb het gevoel dat je niet je lichaam strekt tijdens je DL. Eerste reps bleven je knieen ook wat gebogen. Correct me if I`m wrong.

Confidence fail.

Ik heb het gevoel dat je niet je lichaam strekt tijdens je DL. Eerste reps bleven je knieen ook wat gebogen. Correct me if I`m wrong.
Viel me ook op, maar het zou duidelijker worden met een goed filmpje.

Wimmos, ga de volgende keer naar de gym met een fluo traingsbroek, een wit marcelleke in je broek gestopt, witte sportkousen en een hoofdband. Dan gaat het filmen van lifts het laatste zijn waar je je ongemakkelijk bij voelt.

Confidence fail.

Jep viel mij ook op. Het lijkt er ook op dat de bar nog steeds niet helemaal optimaal geplaatst is. De stang lijkt wel halverwege de voet te liggen maar de schenen worden niet tegen de stang geplaatst voor de lift. Waarschijnlijk zijn de schouders nu te ver achter de bar waardoor de lockout problemen oplevert in verband met de hefboom werking.

Ja, volgens mij lock je hem ook niet helemaal idd.

??

Laatst bewerkt:
hmm, die bank zou toch ongeldig zijn verklaard bij een wedstrijd omdat je met je kont zover van de bank komt? correct me if im wrong..

wel t*ring sterk natuurlijk

wtf is hier gebeurd?

*zet twilight deuntje op*

mijn excuus, moet ook doen waar ik goed in ben.

edit je post ff waar je jezelf hebt gequote Ylke.. thnx

First class gym. Heb je al vaak gevraagd :)

Confidence fail.

Viel me ook op, maar het zou duidelijker worden met een goed filmpje.

Wimmos, ga de volgende keer naar de gym met een fluo traingsbroek, een wit marcelleke in je broek gestopt, witte sportkousen en een hoofdband. Dan gaat het filmen van lifts het laatste zijn waar je je ongemakkelijk bij voelt.

Jep viel mij ook op. Het lijkt er ook op dat de bar nog steeds niet helemaal optimaal geplaatst is. De stang lijkt wel halverwege de voet te liggen maar de schenen worden niet tegen de stang geplaatst voor de lift. Waarschijnlijk zijn de schouders nu te ver achter de bar waardoor de lockout problemen oplevert in verband met de hefboom werking.

De schenen komen tegen de stang hoor, vaak bloedende schenen.

Ja, volgens mij lock je hem ook niet helemaal idd.

Ja had het ook gezien van dat strekken. Op de andere dl video's is dit niet/veel minder het geval, is mss omdat ik die schoenen niet gewoon ben.

We shatteren Wimmos zijn repout pr en dus ook zijn calculated max. Awwww.

:(

Thx voor comments, zal er zeker op letten volgende keer.

Mooie filmpjes! Goede kwaliteit ook dit keer :d

Die cleans van Jimmy, how easy!

Terug
Naar boven