Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

hmm, you wish:p

tja, mens kan wel eens leuke opmerkingen maken over mijn kuiten zoals Wout maar voor mij is het soms minder leuk (niet de opmerkingen hé, die zijn wel eens gieren :cool:)
maar goed opgemerkt Vladi, op die beelden zie je mijn kuiten en enkels in de zwaarste vorm, ok ik ben niet van de lichtste (understatement:eek:) maar er kan tot 4cm verschil opzitten tussen 's morgens en 's avonds, het zien er dan niet alleen ballonnetjeskuiten uit, het voelt ook zo :mad:
chronisch lymfoedeem ten gevolge van erysipelas met gratis sepsis anderhalf jaar geleden
leuke is dat dit dan weer de kans op nieuwe erysipelas verhoogt en ik ben al allergisch voor twee groepen antibiotica, I'm living a lottery, yihaa:cool:
kan er niks tegen doen behalve sexy orthopedische kousen, maar aangezien ik al aan "panty's" gewend ben op games ga ik ze misschien toch aanschaffen na de finale, de drukpijn 's avonds is bij momenten redelijk storend
maar ja, note to self
SM118.jpg

Oke. Het viel me al vaker op als ik de foto's zag.

@ die squat... squat je expres zo langzaam? het is net alsof je expres heel gecontroleerd zakt en daarna heel traag weer omhoog gaat.. beetje bb-squats zo?

meer speed in je squat lijkt me een goed idee

p.s.: ook bewust high bar?

@ die squat... squat je expres zo langzaam? het is net alsof je expres heel gecontroleerd zakt en daarna heel traag weer omhoog gaat.. beetje bb-squats zo?

meer speed in je squat lijkt me een goed idee

p.s.: ook bewust high bar?

Langzaam omdat ik vorige keer klachten kreeg dat het te snel ging en dat ik veerde. Het omhoog gaan probeer ik daarentegen wel snel :p.

En high bar? Ik probeer hem net low te pakken :D Moet ik duidelijk nog aan werken.

Langzaam omdat ik vorige keer klachten kreeg dat het te snel ging en dat ik veerde. Het omhoog gaan probeer ik daarentegen wel snel :p.

En high bar? Ik probeer hem net low te pakken :D Moet ik duidelijk nog aan werken.

maar er is niks mis met stretch reflex gebruiken bij squats... er is een verschil tussen je laten donderen waardoor je je groove verdoet en gecontroleerd zakken en gebruik maken van stretch reflex... maar goed ik heb de filmpjes niet gezien waar die comments bij stonden...?

maar hier maak je volgens mij helemaal geen gebruik van je reflex, dus dan is het niet zo gek dat dat scheelt ;)

ik vond hem best high bar nog :P

Ik vind het altijd moeilijk te beoordelen, ook vanuit die hoek gefilmd, maar ik zou zeggen probeer iets meer hipdrive, dus je bekken omhoog duwen bij opkomst.

gave filmpjes Simon

maar er is niks mis met stretch reflex gebruiken bij squats... er is een verschil tussen je laten donderen waardoor je je groove verdoet en gecontroleerd zakken en gebruik maken van stretch reflex... maar goed ik heb de filmpjes niet gezien waar die comments bij stonden...?

maar hier maak je volgens mij helemaal geen gebruik van je reflex, dus dan is het niet zo gek dat dat scheelt ;)

ik vond hem best high bar nog :P
Ik doe squats nu ook gecontroleerder. Ik deed ook dat stretch reflex fullsquaten en denk dat me knie blessure daar misschien wel de oorzaak van is. Zeker weten doe je nooit.

Terug
Naar boven