XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Ik doe squats nu ook gecontroleerder. Ik deed ook dat stretch reflex fullsquaten en denk dat me knie blessure daar misschien wel de oorzaak van is. Zeker weten doe je nooit.

ja blijft lastig om te zeggen... push pressen waardeerde jou knieen ook niet echt toch? maybe de combo....

Als je nog geen 32kg db curlt moet je gewoon je bek houwe "erwin"

Alle pl kapoenen er gelijk op. Finish him!

Het extreme "archen" bij het bankdrukken kan natuurlijk wel je tussenwervels flink op hun donder geven, dat lijkt me logisch, en duidelijk te zien en te begrijpen.
Dat je er vaak ook wat meer door kan drukken is ook wel algemeen bekend denk ik.
Dat iemand die altijd braaf de BB boekjes leest, denkt dat het absoluut "not done" is om van de in die boekjes "perfecte techniek" omschreven manier af te wijken, is 'm ook niet kwalijk te nemen eigenlijk...
Maar als je eens wat verder kijkt, en met behulp van het www eens wat filmpjes bekijkt van de mannen die iets voorstellen in zowel PL als BB, zie je dat de meesten de "perfecte techniek" niet echt toepassen...
Het gaat er om kilo's te verzetten!

ik zeg het lijkt =\ omdat je rug half krom is .... ben chest aan traine of rug?
jammer genoeg heb ik nog nooit een pro zo zien trainen ...
Gvd, ik zocht al een reden om je te bashen... :roflol:

Met je 6x090 sqaut en je 1x032 bicep curl!!!!1

Laatst bewerkt:
mooie filmpjes.

Mooie filmpjes!! Erg sterk, maar wat doen die spotters bij de Tires? Nog nooit gezien!

tips zijn welkom!

Wtf doe jij met je squats? Die lijken gewoon nergens op? Je andere technieken zijn wel in orde, maar die squat zeg ???

Men eerste lift 120kg ging goed (niet op film), dan 130kg(eerste op het filmpje) en dat was een nieuwe max. met 8kg bij men pr, daarom ging hij mega traag.
En die andere 2 waren beide 135kg fails.

En kan je me ook eens jou grootste/belangrijkste tips geven?

Men eerste lift 120kg ging goed (niet op film), dan 130kg(eerste op het filmpje) en dat was een nieuwe max. met 8kg bij men pr, daarom ging hij mega traag.
En die andere 2 waren beide 135kg fails.

En kan je me ook eens jou grootste/belangrijkste tips geven?

Je zou beter je eerste poging doen met een gewicht dat je makkelijk kan halen imo.

Je zakt te ongecontroleerd waardoor je naar boven bouncet, maar daarna zak je terug en moet je het toch opnieuw doen... geconcentreerder zakken is dus zeker iets waar je op moet letten. En ga je wel parallel, lijkt nipt?

Ik luister graag naar de comments van anderen op je lifts, ben benieuwd :).

WTF wat een squat:
Kijk naar voren of naar boven, nooit naar beneden.
Zak met je kont en hou je onderbenen recht dus niet je knieen niet naar voren laten komen.
Als het zwaar word duw je knieen naar buiten.
En je banden waren neit goed gebandeerd. je kon makelijk naar de plankier lopen en dat hoort niet he :p:rolleyes:

Terug
Naar boven