AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

nette lift strongman!
grats

Ivo vette shit man. Niks geen hitch. Voor een max echt mooie lift. Volgens mij hadden die ecto's op de achtergrond nog iets te zeggen?

Again, very nice Ivo

Volgens mij waren riem, straps en magnesium gewoon raw voor zover ik het weet, de enige niet-raw gear is dus suit.. :p (dat is wat ik tenminste ergens las)
mag jij eens een PL bond gaan zoeken waar je in de RAW (of geared) division straps amg gebruiken :rolleyes:

Sterk, Strongman! Gaat nog best easy. Wat zijn je doelen op DL voor de komende tijd?

sterk! mooie lift!!

Zieke shit.. 300kg raw.. Respect..

Thanks man!

:D

Ivo vette shit man. Niks geen hitch. Voor een max echt mooie lift. Volgens mij hadden die ecto's op de achtergrond nog iets te zeggen?

Ze gingen me vertellen dat Pudzianowski nu mee doet met mma.

Ja ik schrok er zelf bestwel van, maar het was een enorme ontlading en ik wist dat ie eindelijk ging lukken!

Bedankt kerel :)

Sterk, Strongman! Gaat nog best easy. Wat zijn je doelen op DL voor de komende tijd?

Reps maken, de 300kg barriere is kapot. Nu focussen op reps, volgende week misschien setjes draaien met 275 oid.

Thanks koning van de deadlift!

Wat een dikke matjes heb je eronder:P

Het kan ook maar zo dat het daar aan ligt. Maar ik heb de vloer verdoet en er zitten 2 kuilen in nu. De stang rolt er elke x in en dat is k*t omdat je dan je lichaam goed moet zetten ipv de stang goed moet trekken. Zo heb ik er geen last van. En ik was op me kisten ivm het weertje, als het weer weer normaal is ga ik met schoenen aan liften met de matjes.

Het kan ook maar zo dat het daar aan ligt. Maar ik heb de vloer verdoet en er zitten 2 kuilen in nu. De stang rolt er elke x in en dat is k*t omdat je dan je lichaam goed moet zetten ipv de stang goed moet trekken. Zo heb ik er geen last van. En ik was op me kisten ivm het weertje, als het weer weer normaal is ga ik met schoenen aan liften met de matjes.
Oke! Nou mooie rackpull hoor:thumbs:

Nette DL gefeliciteerd;)

Lekker zeuren over iemand die net 300kg deadlift!!

Terug
Naar boven