XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

lekkere squat !
goeie ROM ook ! keep it up

zou je wel dringend mogen kunen vriend ...

Nog 3maand en met op het forum te lullen en op een ander comentaar te geven gaat het ook ni lukken. Kom die luie reet recht en naar de gym luiwammes !!! :D

(Maar k'meen het he)

Precies. Als jij Savickas wilt ownen de volgende keer mag je ook wel eens snel beginnen te trainen in plaats van comments geven op de comments van strong1976. Enne, ik meen het he!;)

---------- Toegevoegd om 22:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:47 ----------

Heel mooie squat!

Nice Daster.. Je ziet er ook goed buff uit ;)

Mooie vorm heb je idd. Beter blijf je het hele jaar squatten en niet maar een half jaartje.

Eerste keer RDL

Filmpje

Wat vinden jullie van de form? (hyperextension moet ing minder/niet)
Het lijkt meer op een partial gewone deadlift...

Je maakt in het begin een hele kleine buiging bij je knieën en daarna beweeg je alleen maar vanuit je heupen, door ze naar achteren te brengen. (Dat is de bedoeling, bedoel ik ;))

Dus niet door je benen zakken!

Laatst bewerkt:
minder posten op DBB en meer in de gym zitten maw :p

---------- Toegevoegd om 00:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:03 ----------

Precies. Als jij Savickas wilt ownen de volgende keer mag je ook wel eens snel beginnen te trainen in plaats van comments geven op de comments van strong1976. Enne, ik meen het he!;)

Gijsianowski my man :D +11111111111111111111111111111111111

maar hij is al terug op gang aan het raken hoor, 't is gewoon nen Diesel :rolleyes:
net als ikzelf overigens :o

LoL

Doe nachtwerk he gasten en er is anders ni veel te doen soms van 19u tot 7u ( dus dat is eigelijk al wat goed gepraat:D)
(en het is me verboden op te trainen op men werk, doe alles kapot zeggen ze :( )

@Gijsje , geduld he ... da komst nog ... beginnen bij het begin ... ( He ik meen het he :) )

Ja!!!! Stongman1975 eigelijk wel ja, anders zijde nen homo/janet ! (of trainde ni hard genoeg of is't u ding ni ;) )
(maar jij mag voor 90kg 1st gaan ;) = de voorrondes ??? )
-

Laatst bewerkt:
Dikke shit!:thumbs: en de hoofddoekjes zijn er ook weer:p

Eerste keer RDL

http://www.youtube.com/watch?v=fIcrwe3oVvY

Wat vinden jullie van de form? (hyperextension moet ing minder/niet)

Het lijkt meer op een partial gewone deadlift...

Je maakt in het begin een hele kleine buiging bij je knieën en daarna beweeg je alleen maar vanuit je heupen, door ze naar achteren te brengen. (Dat is de bedoeling, bedoel ik ;))

Dus niet door je benen zakken!
Het gekke is dat Rippetoe in het boek SS het ook zo bedoelt. Een soort van Rackpull beweging maar dan andersom waarbij je begint met een eccentrische fase. Ik moet zeggen dat ik hem ook altijd zo doe zoals jij het zegt hoor:).

Dikke shit!:thumbs: en de hoofddoekjes zijn er ook weer:p

Het gekke is dat Rippetoe in het boek SS het ook zo bedoelt. Een soort van Rackpull beweging maar dan andersom waarbij je begint met een eccentrische fase. Ik moet zeggen dat ik hem ook altijd zo doe zoals jij het zegt hoor:).

Exact dezelfde nota bene :p

Maar dat komt omdat ik beide keren exact om 20.00 gesquat heb, en dan is er in dat andere zaaltje net circuittraining geweest ;)

@Daster:
Mooie Squat man. :thumb:
Flink sterk, mooie vorm, flink diep.

Hoe is het mogelijk dat die chickies die langslopen geen moment naar je kijken...

ik ga er nog 1 ding over schrijven,en dan zwijg ik,die topic dient er niet voor.
ik ben tevreden over mn training en progressie die ik maak.
en ik post wat,wanneer,hoelaat, enz op dbb,als ik dat zelf wil.
wie me steunt,thx.
en de rest,its my way,take it or leave it:fire:

ik ga er nog 1 ding over schrijven,en dan zwijg ik,die topic dient er niet voor.
ik ben tevreden over mn training en progressie die ik maak.
en ik post wat,wanneer,hoelaat, enz op dbb,als ik dat zelf wil.
wie me steunt,thx.
en de rest,its my way,take it or leave it:fire:

why so serious ;)

omdat ik er niet tegen kan,dat mensen beoordeelt worden zonder hun achtergrond te checken.en omdat ik niet tegen onrespect kan daarom:mad:
maar kga er geen worden meer aan vuil maken,kga trainen,kheb nog iets recht te zetten:fire:

LOL, Joker man (cool, Corpaul. Nen echte cultuur lief hebber :D)

Oho my god ... ( de opening van men PM ook he StrongMan1975)
Ingesteldheid veranderen en een gevoel voor humor en sarcasme aanwakkeren.
(Staat ook in PM)

"t'is voor te lachen he" de Gijs die kent daar alles van juist he vriend ;)
-

LOL, Joker man (cool, Corpaul. Nen echte cultuur lief hebber :D)

Oho my god ... ( de opening van men PM ook he StrongMan1975)
Ingesteldheid veranderen en een gevoel voor humor en sarcasme aanwakkeren.
(Staat ook in PM)

"t'is voor te lachen he" de Gijs die kent daar alles van juist he vriend ;)
-

van achter dbb forums zitten de hele dag word je toch sterk?

Terug
Naar boven