loastres
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 185
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zou je wel dringend mogen kunen vriend ...
Nog 3maand en met op het forum te lullen en op een ander comentaar te geven gaat het ook ni lukken. Kom die luie reet recht en naar de gym luiwammes !!!
(Maar k'meen het he)

zou je wel dringend mogen kunen vriend ...
Nog 3maand en met op het forum te lullen en op een ander comentaar te geven gaat het ook ni lukken. Kom die luie reet recht en naar de gym luiwammes !!!
(Maar k'meen het he)

Het lijkt meer op een partial gewone deadlift...Eerste keer RDL
Filmpje
Wat vinden jullie van de form? (hyperextension moet ing minder/niet)
)minder posten op DBB en meer in de gym zitten maw

Precies. Als jij Savickas wilt ownen de volgende keer mag je ook wel eens snel beginnen te trainen in plaats van comments geven op de comments van strong1976. Enne, ik meen het he!
+11111111111111111111111111111111111

ja wadde,net alsof we niet trainen

Eerste keer RDL
http://www.youtube.com/watch?v=fIcrwe3oVvY
)
)
)
)
= de voorrondes
)Dikke shit!

Eerste keer RDL
http://www.youtube.com/watch?v=fIcrwe3oVvY
Het gekke is dat Rippetoe in het boek SS het ook zo bedoelt. Een soort van Rackpull beweging maar dan andersom waarbij je begint met een eccentrische fase. Ik moet zeggen dat ik hem ook altijd zo doe zoals jij het zegt hoorHet lijkt meer op een partial gewone deadlift...
Je maakt in het begin een hele kleine buiging bij je knieën en daarna beweeg je alleen maar vanuit je heupen, door ze naar achteren te brengen. (Dat is de bedoeling, bedoel ik)
Dus niet door je benen zakken!
.Dikke shit!en de hoofddoekjes zijn er ook weer
Het gekke is dat Rippetoe in het boek SS het ook zo bedoelt. Een soort van Rackpull beweging maar dan andersom waarbij je begint met een eccentrische fase. Ik moet zeggen dat ik hem ook altijd zo doe zoals jij het zegt hoor.

ik ga er nog 1 ding over schrijven,en dan zwijg ik,die topic dient er niet voor.
ik ben tevreden over mn training en progressie die ik maak.
en ik post wat,wanneer,hoelaat, enz op dbb,als ik dat zelf wil.
wie me steunt,thx.
en de rest,its my way,take it or leave it![]()

omdat ik er niet tegen kan,dat mensen beoordeelt worden zonder hun achtergrond te checken.en omdat ik niet tegen onrespect kan daarom

LOL, Joker man (cool, Corpaul. Nen echte cultuur lief hebber)
Oho my god ... ( de opening van men PM ook he StrongMan1975)
Ingesteldheid veranderen en een gevoel voor humor en sarcasme aanwakkeren.
(Staat ook in PM)
"t'is voor te lachen he" de Gijs die kent daar alles van juist he vriend
-