Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

in me hoofd zag ik er veel stoerder uit toen ik die hand over hand deed :o

VOLKSWAGEN HAND OVER HAND PULL @ RAW POWER BAARN!

Deelnemers Gmen, Chopperbob, Chewie, Chunky, Omega007, Corpse.
Kwam er thuis achter dat Missdeadlift niet op film staat...sorry!

jaja, dat was niet expres zeker:rolleyes:;)

wel jammer, dit onderdeel vond ik zelf eigenlijk nog best goed gaan,zeker die met de twee touwen toen de rem op 5 'klikjes' stond (de rest was te makkelijk.:cool:) Stond ie bij Corpse nou eigenlijk niet ook op 5? dat dacht ik namelijk wel maar hij heeft 'm niet afgemaakt. Dan had hij eigenlijk weer beter na mij gemoeten, dan zou die met bloedneus en al doorgetrokken hebben denk ik:D

Stond idd ook op 5 klikjes bij jou. Haha het verschil in de eerste poging op 200 en de 2e van corpse op 200 was fenomenaal:D

Stond idd ook op 5 klikjes bij jou. Haha het verschil in de eerste poging op 200 en de 2e van corpse op 200 was fenomenaal:D

Haha en dan hebben jullie nog die meid in die auto gemist die met d'r middelvinger omhoog volgas voorbij kwam omdat ze niet langs die Yoke kon die midden op de pad stond. :D

Haha en dan hebben jullie nog die meid in die auto gemist die met d'r middelvinger omhoog volgas voorbij kwam omdat ze niet langs die Yoke kon die midden op de pad stond. :D

haha, de buren zijn blij dat het strongman seizoen weer begonnen is! (in 's gravenzande ook :D)

Mag nog wel wat dieper. Maar volgens mij is dat wel aardig lastig voor jou omdat je lange bovenbenen hebt. Ik zie dat onderin de squat je onderrug ook licht gaat bollen, dat kan komen doordat je hamstrings niet flexibel genoeg zijn.

Dat lijkt niet zo... dat is zo !

Mn BW heeft nowadays ongekende hoge pieken :D

zou je wel dringend mogen kunen vriend ...

Nog 3maand en met op het forum te lullen en op een ander comentaar te geven gaat het ook ni lukken. Kom die luie reet recht en naar de gym luiwammes !!! :D

(Maar k'meen het he)

Terug
Naar boven