Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

niet iedereen wordt geboren met een 300kg deadlift he :rolleyes:

Maar dan moet je je ook niet brutal noemen...zelfde om te zeggen dat je goed kan voetballen en speelt in een verstandelijk gehandicapt team...!
Of dat je een goede muzikant bent en speelt in de josti band...

don't shoot me, ik heb de naam niet gekozen...

en trouwens, we moeten ons niet verantwoorden voor iemand, en al zeker niet op DBB :rolleyes:

liefst toch iets vroeger... :D

Het gaat mij verder helemaal niet om de gewichten die jullie verplaatsen. Team Brutal klinkt gewoon als zo'n "Ik probeer hardcore te zijn"-naam. Team Brutal is gewoon nooit een goede naam imo :o

Team super-mega-ulta-brutal-virgin_slaughtering-maniacs klinkt nog net iets brutaler!

team mega mindy dan maar?

kijk mega mindy = zelf spot is altijd goed...om dan over 3jr met de mega mindy's 300kg te pullen is awesome...!

en ja wauter zijn rug is wat bol, maar vergeet niet dat het een 10cm platform EN max attempts zijn...

Die rug van wauter is echt té hoor.. En volgens mij ligt dat gewoon aan aanvangspositie/flexibiliteit want bij 150kg had ie het ook al.

Yep, het is een set-up issue, dat zie je gelijk.

Wat is volgens jullie de beste manier om die bolle rug goed te krijgen?
Ik zie dat bij mijn zoon ook, en maak me daar zorgen over, maar hij krijgt zijn rug met geen mogelijkheid rechter of enigszins hol.

Wsl mobiliteitsprobleem denk ik . Verkorte abs oid ?

Het gaat mij verder helemaal niet om de gewichten die jullie verplaatsen. Team Brutal klinkt gewoon als zo'n "Ik probeer hardcore te zijn"-naam. Team Brutal is gewoon nooit een goede naam imo :o

kijk mega mindy = zelf spot is altijd goed...om dan over 3jr met de mega mindy's 300kg te pullen is awesome...!
Verzin dan een naam dan kunnen we hem eventueel nog aanpassen...

maar goed ik zie het probleem niet, het is maar een naam e seg...

Ik heb het ook nog steeds met zware gewichten maar het was erger. Ik zet nu mijn totale voet onder de stang zodat hij de stang raakt en niet te laag gaan met de heupen en zorgen dat de stang compleet langs de benen loopt, maar voor alsnog geen expert maar het gaat al beter :)

Idd gewoon die naam houden laat ze maar lekker zeuren :P

Verzin dan een naam dan kunnen we hem eventueel nog aanpassen...

maar goed ik zie het probleem niet, het is maar een naam e seg...

Niet veranderen meer schijt hebben aan de rest...zeker op dit forum!
Je moet je niet zo snel laten pakken :D

ik ben ook niet van plan hem te veranderen, ik wel eens zien met wat jullie afkomen als teamnaam ;)

WTF boy, die deadlift :roflol:. Probeer dan tenminste nog om een beetje goede vorm te krijgen maar dit slaat echt nergens meer op.

Brutal is een goede naam man! :thumb:
Maar als je hem nu al wilt veranderen, was het niet de juiste voor jullie. ;)

ik zei toch dat ik hem niet wou veranderen ;)

Team Snowball
Team Sandwich
Team Chocomelk
Team Kaas
Team Schoenveter
Team Deurklink
Team Bridge over troubled water
Team Tinky Winky
Team Wauter & Gert
Team Samson & Gert

Keuze genoeg toch?

Team Cry me a river :D