MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Team tubby. :D

typische DBB mentaliteit...

op Team Forza kregen we commentaar over de hoogte van de box, de squatstance, hoe wouter zijn rug te fixen etc etc.

en wat krijg je hier? inderdaad, een hoop gezaag over een naam...

Maar dan moet je je ook niet brutal noemen...zelfde om te zeggen dat je goed kan voetballen en speelt in een verstandelijk gehandicapt team...!
Of dat je een goede muzikant bent en speelt in de josti band...
+1 Team Josti. :wl:

Sluit me verder aan bij bovenstaanders, die rug gaat kapot zo.

typische DBB mentaliteit...

op Team Forza kregen we commentaar over de hoogte van de box, de squatstance, hoe wouter zijn rug te fixen etc etc.

en wat krijg je hier? inderdaad, een hoop gezaag over een naam...

ze lachen maar denk ik, je moet niet alles te serieus nemen.
houd die naam gewoon en lift gewoon lekker door.

is het hier een trainingsforum of een debielenforum? ik begin steeds meer het 2e te denken

ze lachen maar denk ik, je moet niet alles te serieus nemen.
houd die naam gewoon en lift gewoon lekker door.
daar gaat et niet om... er zijn al 20 post gekomen over "stomme naam si en la" en "bolle rug chick en chack" NO SHIT SHERLOCK dat hadden we zelf ook gezien... geef tips die nuttig zijn of zeg niks

jij hebt net mijn stelling bevestigd...

Ik zal je een geheimpje verklappen. Ik heb alleen dat deel van Wouter gezien. Ik heb al gezegd dat dat gewoon een set-up issue is. De rest van het filmpje van hem of van jou heb ik niet eens gekeken dus daar kan ik verder ook geen commentaar op geven. Daarnaast geef ik de laatste tijd sowieso niet meer zoveel kritiek dat is A, omdat ik zelf ****ing gay ben nu en B omdat onze hardcore "strongman"-generatie toch geen kritiek wil hebben. Ze willen niets horen over lelijke roundback lifts, asociale gehitch, high squats en noem maar op heb ik gemerkt.

Laatst bewerkt:
eindelijk een nuttige commentaar ;):thumbs:

Weer lekker gezellig hier :roflol:

Ik heb alleen naar jou filmpje gekeken g3rr3 en dat ziet er solid uit imo

is het hier een trainingsforum of een debielenforum? ik begin steeds meer het 2e te denken

Trainingsforum waar een hoop lui elkaar ook kennen en dus ook inzijn voor een geintje....!
Zie laatste training bij RPB goede training neergezet door iedereen...maar er werd goed gelachen tijdens de training..zo kan het ook! Ipv jezelf te serieus te nemen...

ik neem mezelf niet te serieus. ik wil gewoon dat er fatsoenlijke commentaar op de techniek gegeven wordt ;)
ik ben in voor een grapje maar dat kan later nog altijd :)

ik geef als tip voor wauter:: ga eerst eens een normale deadlift onder controle krijgen en houdt die platform voorlopig even voor wat het is. op deze manier kan ie z'n rug namelijk goed de klote in helpen.

team ik zag twee snikkelberen broodjes smeren :)

Wat is volgens jullie de beste manier om die bolle rug goed te krijgen?
Ik zie dat bij mijn zoon ook, en maak me daar zorgen over, maar hij krijgt zijn rug met geen mogelijkheid rechter of enigszins hol.
Vaak ligt zo'n probleem bij de hamstrings. Als die niet flexibel zijn en je buigt door je benen trekken die je heupen naar beneden waardoor je onderrug gaat bollen. Kan ook wel door abs komen, maar hamstring lijkt me waarschijnlijker.
Oplossing kan dus zijn, hamstrings rekken. Best is door middel van PNF stretching (http://forum.dutchbodybuilding.com/f53/pnf-stretching-and-fascia-stretching-172342/). De setup is in dit geval ook niet helemaal goed. Zou iets hoger met de heupen starten. Maar als je rug zo bol staat is het sowieso geen goed idee om die platform deadlifts te doen.. Kun je beter van normale hoogte doen.

Die rug is echt sick.

als zelfs de legende zich er mee gaat bemoeien weet je dat er iets mis is:

WTF boy, die deadlift :roflol:. Probeer dan tenminste nog om een beetje goede vorm te krijgen maar dit slaat echt nergens meer op.

team zwitsal is misschien een leuke tot er inderdaad brutal weights verplaatst worden.

begin: zwitsal
halverwege: normal
beestachtig sterk: brutal
?

eensch... ik lift ook roundback, maar als ik ooit van iemand zo horen of te zien zou krijgen dat het er zo uit zou zien zou ik eerst naar een decent triple gaan opwerken met minstens 20 kilo minder

Laatst bewerkt:
Brutal moet je jezelf niet noemen! Dat moet er gewoon vanaf stralen. En niet door een ruig muziekje onder het filmpje en bloedrode letters maar door ... (als je dat punt bereikt hebt weet je dat wel).

"Team" vind ik eigenlijk al iets te ver gaan!

Terug
Naar boven