- Waardering
- 1.520
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1 Team Josti.Maar dan moet je je ook niet brutal noemen...zelfde om te zeggen dat je goed kan voetballen en speelt in een verstandelijk gehandicapt team...!
Of dat je een goede muzikant bent en speelt in de josti band...

typische DBB mentaliteit...
op Team Forza kregen we commentaar over de hoogte van de box, de squatstance, hoe wouter zijn rug te fixen etc etc.
en wat krijg je hier? inderdaad, een hoop gezaag over een naam...
ze lachen maar denk ik, je moet niet alles te serieus nemen.
houd die naam gewoon en lift gewoon lekker door.

daar gaat et niet om... er zijn al 20 post gekomen over "stomme naam si en la" en "bolle rug chick en chack" NO SHIT SHERLOCK dat hadden we zelf ook gezien... geef tips die nuttig zijn of zeg niksze lachen maar denk ik, je moet niet alles te serieus nemen.
houd die naam gewoon en lift gewoon lekker door.
is het hier een trainingsforum of een debielenforum? ik begin steeds meer het 2e te denken

is het hier een trainingsforum of een debielenforum? ik begin steeds meer het 2e te denken
Vaak ligt zo'n probleem bij de hamstrings. Als die niet flexibel zijn en je buigt door je benen trekken die je heupen naar beneden waardoor je onderrug gaat bollen. Kan ook wel door abs komen, maar hamstring lijkt me waarschijnlijker.Wat is volgens jullie de beste manier om die bolle rug goed te krijgen?
Ik zie dat bij mijn zoon ook, en maak me daar zorgen over, maar hij krijgt zijn rug met geen mogelijkheid rechter of enigszins hol.
WTF boy, die deadlift. Probeer dan tenminste nog om een beetje goede vorm te krijgen maar dit slaat echt nergens meer op.