MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Die rug van wauter is echt té hoor.. En volgens mij ligt dat gewoon aan aanvangspositie/flexibiliteit want bij 150kg had ie het ook al.

vind het nog erger als té. Zou als ik hem was gewoon met 60kg of minder op techniek gaan oefenen. Als je pech hebt en zo door traint heb je over een jaar een hernia........je zal echt de 1e niet zijn.
Zo je lifts uitvoeren en het nog filmen ook.......dikke fail imo.

oef.. teenkrommend naar die deadlift gekeken.. heb je nog geen hernia?

a.k.a. werk aan je techniek !

Brutal moet je jezelf niet noemen! Dat moet er gewoon vanaf stralen. En niet door een ruig muziekje onder het filmpje en bloedrode letters maar door ... (als je dat punt bereikt hebt weet je dat wel).

"Team" vind ik eigenlijk al iets te ver gaan!
dat "team" is omdat we vanaf volgend jaar een PL team starten met 7 man...

---------- Toegevoegd om 18:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:01 ----------

als zelfs de legende zich er mee gaat bemoeien weet je dat er iets mis is:

team zwitsal is misschien een leuke tot er inderdaad brutal weights verplaatst worden.

begin: zwitsal
halverwege: normal
beestachtig sterk: brutal
?

eensch... ik lift ook roundback, maar als ik ooit van iemand zo horen of te zien zou krijgen dat het er zo uit zou zien zou ik eerst naar een decent triple gaan opwerken met minstens 20 kilo minder
op een dynamic day moet je geen Max effort gewichten verwachten...

Maar die roundbacked deadlift was wel een single pr right? Dus wel ME

Maar die roundbacked deadlift was wel een single pr right? Dus wel ME
wouter volgt het schema dat Steve Locke (Realpower hier op DBB) voor hem gemaakt heeft :)
dus ja die deadlift was een max.
en voor iemand die minder dan 75 weegt en nog geen 2 maanden geleden op een PL meet net 165kg trok is 165kg van een 10cm platform goed, akkoord dat de techniek niet flawless is maar goed... daarbij traint wouter 2,5 jaar en ik 1,5 jaar. Wat verwacht je na een gemiddeld 2 jaar trainen? een deadlift van 250+ en een squat van 220+?

Stang zit net (niet) boven z'n tenen, ik denk dat als hij de stang gewoon dichter bij z'n schenen houdt dat z'n rug wat rechter zal zijn en dan lift ie ook meer met z'n benen.

Wat een stelletje zeikerds zit hier hoor jong. Het was ME dag dus het het is enigsinds normaal dat mijn rug wat boller staat dan ander. Op een forum kan je makkelijk zeggen dit is niet goed en dat is niet goed. Mijn rug kan misschien rechter maar zijn jullie 1RM pogingen allemaal perfect qua techniek? Als ik sommige deadlifts hoor zie passeren zijn het eerder deadlifts tot op de knie, dan achterover leunen en wat limbodansen tot boven.

Over de naam. Jullie kunnen praten en zeiken wat jullie willen. We zijn twee gasten die keihard trainen en er elke training voor de 110% voor gaan. Als je elke training je limieten verlegt waarom zou je uberhaupt jezelf als team dan niet team brutal mogen noemen? Het is ook de laatste keer dat er hier een filmpje word gepost want aan jullie reacties heb ik echt niets.

Wat een stelletje zeikerds zit hier hoor jong. Het was ME dag dus het het is enigsinds normaal dat mijn rug wat boller staat dan ander. Op een forum kan je makkelijk zeggen dit is niet goed en dat is niet goed. Mijn rug kan misschien rechter maar zijn jullie 1RM pogingen allemaal perfect qua techniek? Als ik sommige deadlifts hoor zie passeren zijn het eerder deadlifts tot op de knie, dan achterover leunen en wat limbodansen tot boven.

Over de naam. Jullie kunnen praten en zeiken wat jullie willen. We zijn twee gasten die keihard trainen en er elke training voor de 110% voor gaan. Als je elke training je limieten verlegt waarom zou je uberhaupt jezelf als team dan niet team brutal mogen noemen? Het is ook de laatste keer dat er hier een filmpje word gepost want aan jullie reacties heb ik echt niets.

Je reageert ook alleen op de negatieve comments. :)

wouter volgt het schema dat Steve Locke (Realpower hier op DBB) voor hem gemaakt heeft :)
dus ja die deadlift was een max.
en voor iemand die minder dan 75 weegt en nog geen 2 maanden geleden op een PL meet net 165kg trok is 165kg van een 10cm platform goed, akkoord dat de techniek niet flawless is maar goed... daarbij traint wouter 2,5 jaar en ik 1,5 jaar. Wat verwacht je na een gemiddeld 2 jaar trainen? een deadlift van 250+ en een squat van 220+?
@g3rr3, dit heeft niets met de techniek te maken. ;)

Die rug moet gewoon beter, net als bij mijn zoon.
Ik had gelijk al met hem afgesproken dat die deadlifts vanaf nu heel licht gingen worden omdat ik me daar zorgen over maakte.

Voor de rest gewoon doorgaan met jullie team Brutal.
Is hartstikke gaaf dat je met 7 man(?!) bent, en samen kan trainen.
Veel plezier en succes daarmee!

@Daster: Bedankt voor de link, ik ga daar even mee verder. :thumb:

Met behulp van dit forum, en wat prive commentaar van Ylke, heb ik mijn techniek aardig verbeterd. Mijn 1rm eind vorig jaar was nog behoorlijk netjes. Dus vind dat beetje k*t smoesjes. Alsof een 1rm je opeens het recht geeft zo'n techniek te mogen hanteren. Ja je techniek zal misschien niet 100%, maar je moet zorgen dat juist met je 1rm de techniek verdomd correct is tenzij je lichamelijke klachten wilt ontwikkelen.

Jezus man...

Je trekt een hernia in je rug en duldt geen kritiek?? Ga dan vooral verder zo :rolleyes:

Met behulp van dit forum, en wat prive commentaar van Ylke, heb ik mijn techniek aardig verbeterd. Mijn 1rm eind vorig jaar was nog behoorlijk netjes. Dus vind dat beetje k*t smoesjes. Alsof een 1rm je opeens het recht geeft zo'n techniek te mogen hanteren. Ja je techniek zal misschien niet 100%, maar je moet zorgen dat juist met je 1rm de techniek verdomd correct is tenzij je lichamelijke klachten wilt ontwikkelen.

Je moet zorgen dat al je lifts technisch correct zijn of er in de buurt van komen want dan kan je je leven nog plezier hebben met je lichaam. :p

Jezus man...

Je trekt een hernia in je rug en duldt geen kritiek?? Ga dan vooral verder zo :rolleyes:

Ik reageer op al de mensen die zeuren over de naam die wij zogezegd niet zouden mogen gebruiken. Mijn rug kan rechter maar als je al die 1RM pogingen hier ziet passeren valt de mijne er niet in op hoor...

Ik reageer op al de mensen die zeuren over de naam die wij zogezegd niet zouden mogen gebruiken. Mijn rug kan rechter maar als je al die 1RM pogingen hier ziet passeren valt de mijne er niet in op hoor...

voor mij wel. Zelfs voor een max poging is de techniek bedroevend en erg gevaarlijk (serieus)

IK moet Wauter wel gelijk geven. Sommige zijn hier niet echt consequent. Passeert er onlang een flmpje van G-men van 2*300 kg en, 1*312.5kg ofzo. met een ook niet echt schitterende techniek,.( waarmee ik zijn kracht niet in twijfel will trekken, en hij zelf ook aangeeft dat de techniek niet flawless was) is het van "sterk, brutal, etc...", post er iemand zijn lift met de helft van de gewichten is het neuten over de team naam. Ok, Wauter zen techniek is voor verbetering vatbaar, maar denk dat hij dat ook wel weet. Aan de motivatie van deze knapen zal het alleszinds niet liggen. keep it up!

IK moet Wauter wel gelijk geven. Sommige zijn hier niet echt consequent. Passeert er onlang een flmpje van G-men van 2*300 kg en, 1*312.5kg ofzo. met een ook niet echt schitterende techniek,.( waarmee ik zijn kracht niet in twijfel will trekken, en hij zelf ook aangeeft dat de techniek niet flawless was) is het van "sterk, brutal, etc...", post er iemand zijn lift met de helft van de gewichten is het neuten over de team naam. Ok, Wauter zen techniek is voor verbetering vatbaar, maar denk dat hij dat ook wel weet. Aan de motivatie van deze knapen zal het alleszinds niet liggen. keep it up!

Dit is alles wat erover onze filmpje te zeggen is waarvoor dank.

Jawel, want de jouwe is met 150 kg. Maar als je denkt dat dit gewicht met zo'n techniek jouw vooruit helpt, succes.

Ik zou bovendien niet zo vijandelijk reageren, want het is niet alsof je dit niet kon verwachten.

Terug
Naar boven