- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Lager inzetten . Ga je later meer uit halen . Want dit is echt je 5RM max bijna .
eensch.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lager inzetten . Ga je later meer uit halen . Want dit is echt je 5RM max bijna .
Als het nu al zwaar is, en het is je eerste week, dan ga je het niet lang lineair volhouden hé. Ik zou beginnen van 5x5x105 a 110 en er dan elke week 5kg bijdoen per week, naar 5x5x120, en vanaf dan per 2.5.
Ofwel vanaf 5x5x120 in de ene week er 6x6x120 vanmaken, de week erop met 5kg verhogen (in 5x5).
genoeg gains de laatste jaar gehad. waarschijnlijk zit er nog meer in als je gewoon met 100% technische lifts traint?Ow en doe iets om die heupen minder lui te maken . Je lift wel heel erg traag . Spanning opbouwen ook op die hams he !
Njah , je moet leren explosiever te zijn . Neem daar een kg of 15-20 af en probeer rustig te zakken , je hams onder spanning te zetten en onderin moet je ahw als een veer 'openspringen' zeg maar .
Verder ook bepaalde assistance die kan helpen : kettlebell swings , pullthroughs , abductors , adductors ...
Misschien zeg ik nu iets wat niet klopt, maar is het niet beter om gewoon veeeel te Squaten in plaats van assistance te doen om (een gedeelte van) de Squat te verbeteren?

Njah , je moet leren explosiever te zijn . Neem daar een kg of 15-20 af en probeer rustig te zakken , je hams onder spanning te zetten en onderin moet je ahw als een veer 'openspringen' zeg maar .
Verder ook bepaalde assistance die kan helpen : kettlebell swings , pullthroughs , abductors , adductors ...
Misschien zeg ik nu iets wat niet klopt, maar is het niet beter om gewoon veeeel te Squaten in plaats van assistance te doen om (een gedeelte van) de Squat te verbeteren?
Ik vind dat je gelijk hebt mino zeker op dit niveau.
Een baby leer je ook niet lopen door hem te laten legcurlen.
?!!!!!!!Waarom zou je sws squatten, plers hebben daar baat bij, box squats ftw![]()
Ik heb je post 6x gelezen, maar sorry ik snap er nog steeds niks van..
Gewoon boxsquats. Daar worden je hams sws een pak sterker van. En het idee achter de reguliere squat snap ik ook niet helemaal waarom je die nodig zou hebben met betrekking op onderdelen etc
Gewoon boxsquats. Daar worden je hams sws een pak sterker van. En het idee achter de reguliere squat snap ik ook niet helemaal waarom je die nodig zou hebben met betrekking op onderdelen etc
Nja, voor strongman misschien niet echt nee. Sterke deadlift + sterke overhead en je komt al een heel eind. Aangezien box squat een grotere deadlift en sterkere post. chain bouwt heeft ie msch wel gelijk.