- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1 BF moet wel een stuk minder zijn gezien die lijnen die bij je heupen lopen.Net zo'n actionman poppetje!

Behalve dat er gay-muziek opstaat en dat je moet opletten dat je knieen niet naar binnen klappen, kun je er volgens mij weinig van zeggen.
Film het liever van de zijkant of in elk geval schuin van voren (zo zou je de knieen ook kunnen beoordelen).

ja, dat puntje was ik nog vergeten.. goed te concenteren op de knieën naar buiten te duwen. was zo in de focus met die upperback.
gay muziek tja.. is gewoon xfm.
me telefoon film ik mee dus die mp3 kan ik niet aansluiten aan me boxen.
tenzij ik me oude nokia uit de kast pak om te filmen, alleen die batterij doet k*t.
vandaar.. filmen = k*t muziek![]()

ja, dat puntje was ik nog vergeten.. goed te concenteren op de knieën naar buiten te duwen. was zo in de focus met die upperback.
gay muziek tja.. is gewoon xfm.
me telefoon film ik mee dus die mp3 kan ik niet aansluiten aan me boxen.
tenzij ik me oude nokia uit de kast pak om te filmen, alleen die batterij doet k*t.
vandaar.. filmen = k*t muziek![]()

heb wat met de tips van vorige keer proberen te doen.
me bovenrug was niet tight... hier een filmpje waar ik heel erg op techniek focus.
lift voelt zelf zwaarder aan als normaal omdat ik zo me best do het tight te houden.
maar op de video ziet ie er al een stuk beter en zelfs easier uit als voorheen
sleeves had ik nog om van de rackpull's. stang schuurde me knie open
http://www.youtube.com/watch?v=8T3yXAOMsL4
ik ben ook ectoKnieën naar buiten en je mag er ook eens voor gaan zorgen dat je buff oogt op je vids. Vind je nogal ecto uitzien![]()

wedstrijd gaat zondag niet door. dus dan doe ik vrijdag nog wel een squat sessie. zal dan opnieuw filmenJe zakt ook veel te snel man . Kun je nooit spanning op die hams zetten+je gaat ook aan het dansen bijna voor je lift . Kijkt nog even opzij enzo , kortom gebrek aan focus .
ik ga mij niet meer amuseren met een discussie te starten, proficiat met je pr's![]()
daarom dat k er ook niet meer op reageer en hem feliciteer met zijn nieuwe pr's