- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goddamnit, kan iemand een gifje maken van dat stukje dat gijs krijsend weg rent na z'n log?
****ing nice trwns man!
Zie ik je wel shruggen? Altijd lastig om te zien omdat het zo snel gaathttp://www.youtube.com/watch?v=WO6zJvYFrSE
Als je het mij vraagt gebruik ik mijn armen, wat niet de bedoeling is en zit er nog niet genoeg 'hipswing' in. Iemand enig idee hoe dit te fixen valt?
.Zie ik je wel shruggen? Altijd lastig om te zien omdat het zo snel gaat.
Maar dat is wel een belangrijk punt en zorgt er ook voor dat je de armen niet gebruikt. Misschien een filmpje aan de voorkant maken.
En wat bedoel je precies met hipswing?
Ik zou iets wat meer naar achteren trekken wanneer je de clean inzet, zo trek je de bb ook wat naar je toe ipv alleen omhoog. Verder is ie best goed!
Ik zou iets wat meer naar achteren trekken wanneer je de clean inzet, zo trek je de bb ook wat naar je toe ipv alleen omhoog. Verder is ie best goed!
Bovenstaande komt ongeveer op hetzelfde neer, kan me er wel in vinden in ieder geval!Wanneer je je 2nd pull inzet, is je rug zowat horizontaal met de vloer. Houdt je lijf rechterop, zodat de bar dichterbij je lijf blijft.
Voor techniek zou ik overigens hangcleans doen, heel rustig zakken en zo explosief mogelijk shruggen/pullen/opvangen.

Bij de clean hoort ie juist in een rechte lijn omhoog te gaan toch?