MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Goddamnit, kan iemand een gifje maken van dat stukje dat gijs krijsend weg rent na z'n log? :roflol:

****ing nice trwns man!

Ik ben geen kenner op dat gebied vind het er nog goed uitzien!

http://www.youtube.com/watch?v=WO6zJvYFrSE

Als je het mij vraagt gebruik ik mijn armen, wat niet de bedoeling is en zit er nog niet genoeg 'hipswing' in. Iemand enig idee hoe dit te fixen valt?
Zie ik je wel shruggen? Altijd lastig om te zien omdat het zo snel gaat:P.
Maar dat is wel een belangrijk punt en zorgt er ook voor dat je de armen niet gebruikt. Misschien een filmpje aan de voorkant maken.
En wat bedoel je precies met hipswing?

Laatst bewerkt:
Zie ik je wel shruggen? Altijd lastig om te zien omdat het zo snel gaat:P.
Maar dat is wel een belangrijk punt en zorgt er ook voor dat je de armen niet gebruikt. Misschien een filmpje aan de voorkant maken.
En wat bedoel je precies met hipswing?

Als je het filmpje stilzet op het juiste moment kun je zien dat ik wel enigzins shrug ja, maar inderdaad niet genoeg. Even op letten volgende keer dus.

Met 'hipswing' bedoel ik het naar voren stoten van de heupen, waar uiteindelijk ook de versnelling van de bar vandaan komt/moet komen.

Deel de oefening dan eerst op in 2en. Rustige DL beweging maken tot halverwege je bovenbenen en daarna exploderen in de second pull. Wellicht dat de timing nog niet juist is. Het lijkt in het filmpje wel prima imo. Dat shruggen moet echt een overdreven onderdeel zijn van je pull. Je merkt dat als je dat doet, dat de bar ook veel makkelijker te racken is.

clean ziet er wel nice uit imo

Goeie clean!

Ik zou iets wat meer naar achteren trekken wanneer je de clean inzet, zo trek je de bb ook wat naar je toe ipv alleen omhoog. Verder is ie best goed!

Wanneer je je 2nd pull inzet, is je rug zowat horizontaal met de vloer. Houdt je lijf rechterop, zodat de bar dichterbij je lijf blijft.

Voor techniek zou ik overigens hangcleans doen, heel rustig zakken en zo explosief mogelijk shruggen/pullen/opvangen.

Ik zou iets wat meer naar achteren trekken wanneer je de clean inzet, zo trek je de bb ook wat naar je toe ipv alleen omhoog. Verder is ie best goed!

Wanneer je je 2nd pull inzet, is je rug zowat horizontaal met de vloer. Houdt je lijf rechterop, zodat de bar dichterbij je lijf blijft.

Voor techniek zou ik overigens hangcleans doen, heel rustig zakken en zo explosief mogelijk shruggen/pullen/opvangen.
Bovenstaande komt ongeveer op hetzelfde neer, kan me er wel in vinden in ieder geval!

Hangcleans doe ik inderdaad af en toe maar ik vind ze een stuk minder fijn dan gewone. Misschien moet ik dan toch maar aan geloven :P

Bij de clean hoort ie juist in een rechte lijn omhoog te gaan toch?

Zo goed als ja, maar achteruit leunen en en verticale baan gaan prima samen, kijk maar (0:30): http://www.youtube.com/watch?v=6TlbDQUWs0s

mooie squat mike!

wat jij hebt qua lichaamsverhouding heb ik ook, en high bar heeft dit voor mij opgelost (tip van steve). misschien eens proberen?

verder wat wauter zei over je knieën, al valt dat nog mee vind ik :D

Easy je had er nog wel 1 gekunt voor een chick ofzo :D

haha ja ik ging voor 1x120 en het werd een dubbel dus vond het wel goed zo haha

Waar gaat dat heen man. 2x120 easy op je 19e.

ziet er easy uit, zit ook wel 130 in volgens mij :p

Terug
Naar boven