- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hahaha dit vind ik trouwens wel heel mooi, brokeback mountain nu op tv![]()

Het is gewoon besmettelijk.haha zo erg was die lift niet.
jullie moeten je niet zo aanstellen
Persoonlijk zou ik een nieuwe naam voor zo'n lift verzinnen![]()
Onze kritiek wordt toch niet aanvaard, we zijn dan ook e-heroes !
geloof je dit nu echt zelf... triestig hoorkritiek? Ik lees alleen maar gehaat.. er zit totaal 0 onderbouwing of beargumentering in jullie kritiek. Er worden alleen maar zaken herhaald die bij mij en anderen al bekend zijn. De ruige e-dude uit te hangen door te lopen b**chen over een lift, is iets wat constructief gezien 0 bijdraagt. Dus dan kun je dat beter laten zitten, want uiteindelijk impliceer je met dit soort gedrag alleen maar afgunst en jaloezie mee en maak je jezelf niet echt populairder op.

true!

kritiek? Ik lees alleen maar gehaat.. er zit totaal 0 onderbouwing of beargumentering in jullie kritiek. Er worden alleen maar zaken herhaald die bij mij en anderen al bekend zijn. De ruige e-dude uit te hangen door te lopen b**chen over een lift, is iets wat constructief gezien 0 bijdraagt. Dus dan kun je dat beter laten zitten, want uiteindelijk impliceer je met dit soort gedrag alleen maar afgunst en jaloezie mee en maak je jezelf niet echt populairder op.