AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

deze variant heeft meer carry over naar hand over hand truckpull jongens!

heeft ook meer carryover naar een veel te groot ego...

haha zo erg was die lift niet.

jullie moeten je niet zo aanstellen
Het is gewoon besmettelijk.

Steeds meer mensen beginnen zo iets normaal te vinden.
Ik snap het echt niet. Ik snap ook niet dat zoiets goedgekeurd word op een Strongman wedstrijd. Daardoor krijg je dat dit soort circuslifts normaal worden.

Wanneer je zo'n lift voor het eerst ziet denk je... what the ****? Maar ik geloof zeker dat wanneer je steeds vaker in aanraking komt met deze manier van liften het steeds normaler gaat vinden. Zeker wanneer je er zelf aan gaat beginnen.

Volgens mij is het echt iets van de laatste jaren bij strongman, op de WSM '80 en '90 heb ik volgens mij nog niemand zo zien liften. En tevens lift niet iedereen zo op wedstrijden.

Als je 250 omhoog krijgt is dat natuurlijk gewoon sterk... maar waarom pak je dan 240 niet gewoon netjes... ik weet dat dit bij strongman toegestaan is... maar persoonlijk zou ik me er beter bij voelen als ik hem gewoon netjes omhoog kreeg... dan maar iets minder gewicht

als je liftoff je zwakke punt is dan zal je niet snel zo liften nee

monsterhitch van Ivo!

310 nice!

Een en al passie!

****ing sterk die gast, jammer dat hij niet meer post!

Onze kritiek wordt toch niet aanvaard, we zijn dan ook e-heroes !

kritiek? Ik lees alleen maar gehaat.. er zit totaal 0 onderbouwing of beargumentering in jullie kritiek. Er worden alleen maar zaken herhaald die bij mij en anderen al bekend zijn. De ruige e-dude uit te hangen door te lopen b**chen over een lift, is iets wat constructief gezien 0 bijdraagt. Dus dan kun je dat beter laten zitten, want uiteindelijk impliceer je met dit soort gedrag alleen maar afgunst en jaloezie mee en maak je jezelf niet echt populairder op.

Ze gunnen het je niet Frank. Always trying to keep a player down.

kritiek? Ik lees alleen maar gehaat.. er zit totaal 0 onderbouwing of beargumentering in jullie kritiek. Er worden alleen maar zaken herhaald die bij mij en anderen al bekend zijn. De ruige e-dude uit te hangen door te lopen b**chen over een lift, is iets wat constructief gezien 0 bijdraagt. Dus dan kun je dat beter laten zitten, want uiteindelijk impliceer je met dit soort gedrag alleen maar afgunst en jaloezie mee en maak je jezelf niet echt populairder op.
geloof je dit nu echt zelf... triestig hoor :)
hoeveel keer zijn hier al zeer goede argumenten etc voorbij gekomen over hitchen, thighrighden, ...? te veel, maar daar wordt nooit gehoor naar gegeven door de RPB-clan omdat 'ze geen rugklachten hebben en meer liften dan de rest'. dat is allemaal mooi dat jullie geen rugklachten hebben voorlopig, maar vroeg of laat gaan ze wel degelijk naar boven komen en dan is het te laat om nog een fatsoenlijke techniek te leren.

maar ach jullie moeten het allemaal zelf maar weten, ik zal mij wel bezig houden met week achter week mijn techniek te perfectioneren. mijn weg naar een 250kg deadlift zal misschien 1 jaar langer duren, maar ik kom er wel met goede techniek zonder gevaar om mijn rug naar de prak te liften, het blijft een hobby e...

Het is idd een lift om jaloers op te worden
true! :rolleyes:

Ik kan het niet beter uitleggen als hoe g3rr3 het me net voor gedaan heeft.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven