Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Een groep slechtsprekende

prima oefening hoor

---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

Een groep slechtsprekende bouwvakkers die een totaal zinloze oefening posten, wat een feest.

en waarom heeft de oefening geen nut dan volgens jou?

je pakt er triceps mee, schouders
waarom zou dat GEEN overdracht naar de log hebben?

voor ná de log lift zelf te doen prima imo

:d

Je kan ook gewoon een hartaanval krijgen en dood neervallen :P

Een groep slechtsprekende bouwvakkers die een totaal zinloze oefening posten, wat een feest.

keep em coming, ik ga stuk hier :roflol:

de hele post is grappig, maar ik denk dat ik het vetgedrukte stukje toch wel 1 van de grappigste openingen vond die ik in lange tijden gezien heb. ik verstond zelf ook echt geen ruk van wat er gezegd werd :roflol:

jesaja, je moet weer aan het werk als je dit wil evenaren

Een groep slechtsprekende

prima oefening hoor

---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

en waarom heeft de oefening geen nut dan volgens jou?

je pakt er triceps mee, schouders
waarom zou dat GEEN overdracht naar de log hebben?

voor ná de log lift zelf te doen prima imo

Als je 5 pogingen doet om het gewicht omhoog te krijgen en het lukt alleen als je genoeg snelheid in het omhoogrollen van de spots maakt. Dan weet je hoe laat het is.

Als je 5 pogingen doet om het gewicht omhoog te krijgen en het lukt alleen als je genoeg snelheid in het omhoogrollen van de spots maakt. Dan weet je hoe laat het is.

tja, de 1e rep is het moeilijkst.. omdat je de log goed in positie moet hebben
als je er gewoon mee kan reppen is het beter

---------- Toegevoegd om 21:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:41 ----------

keep em coming, ik ga stuk hier :roflol:

de hele post is grappig, maar ik denk dat ik het vetgedrukte stukje toch wel 1 van de grappigste openingen vond die ik in lange tijden gezien heb. ik verstond zelf ook echt geen ruk van wat er gezegd werd :roflol:

jesaja, je moet weer aan het werk als je dit wil evenaren

moet je misschien je boxen aanzetten? ik versta alles prima

die van de chocoteddy

zitten wat surinaamse zinnen door denk.
en er was een scheet gelaten

lol @ HH88

---------- Toegevoegd om 21:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:51 ----------

Is geen surinaams, is papiamento uit Aruba, and so what als je het niet kan verstaan? de lift is important! je verstaat ook geen pools, maar kijk wel naar pudzianowski clips toch?

jij bent precies erg gefrustreerd als ik zo je posts eens nalees???:rolleyes:
bovendien is dit geen nutteloze oefening,uw posts die zijn pas nutteloos:rolleyes:

Laatst bewerkt:

Ach wat leuk, wat een constructieve post zeg:rolleyes:

Ik vind het altijd zo'n boekdelen spreken over mensen als zij iemand beoordelen op hun intellectueel niveau en daarbij dan ook nog een totaal ongefundeerde mening over een trainingswijze uiten.

Je mag jezelf in je handjes klappen. Ik denk dat je gniffelend achter de computer deze post hebt lopen typen terwijl je het zelf waarschijnlijk nog geen halve dag op de bouw zou uithouden omdat je het zo "ruw" volk vindt.
Jammer genoeg kun je niet zien dat deze mensen hier heerlijk bezig zijn geweest met hun hobby en daarvan hebben genoten, mss is dat wel gewoon het belangrijkste.

Maar goed waarschijnlijk zullen deze argumenten totaal aan je voorbij gaan omdat mensen die geneigd zijn in stereotypen te denken vaak inflexibel zijn ten aanzien van hun mening maar daar gaat ie:

1 We doen deze oefening na gewoon OH werk omdat het het volume van presses vergroot.
2 Minder druk op de spine omdat dat met Yoke en OH al behoorlijk is.
3 Meer carry over heeft naar log dan bv inclines met een bb.
4 Het een leuke oefening is en dit belangrijk is bij een hobby die je doet voor de lol.

---------- Toegevoegd om 23:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:13 ----------

Haha Mo hou je in jongen!!

tja van iemand met een nick als 'hh88' hoef je natuurlijk niet veel te verwachten :D

.1 haten op bouwvakkers maak je me zowieso al kwaad

.2 haten op me boykies die daar bazig aant trainen zijn bij KampGijs ,die nobele daden verricht daaro in baarn..dan sta ik op et punt om dingen te gaan doen waar wilders mij het land voor zou uitsturen zonder rechtspraak.

Voor jouw mo maken we een uitzondering...jij mag hem prikken :P

.1 haten op bouwvakkers maak je me zowieso al kwaad

.2 haten op me boykies die daar bazig aant trainen zijn bij KampGijs ,die nobele daden verricht daaro in baarn..dan sta ik op et punt om dingen te gaan doen waar wilders mij het land voor zou uitsturen zonder rechtspraak.

:roflol: kijk dat is nu wel een echt grappige post.

Terug
Naar boven