MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Dat zei jij niet, jij zei dat zijn deadlift-squat verhouding komt door zijn deadlift techniek.

En ben ik daar dan fout in? Zijn 1RM squat was 170 dacht ik en deadlift 230 met wat hitchen/tighriden + ik denk dat deadlift iets meer prioriteit voor hem heeft als squat zijde voornamelijk strongmen. Dan komen zijn verhouding al beter uit. Ik stop hier de discussie want echt veel heeft niet zin.

En ben ik daar dan fout in? Zijn 1RM squat was 170 dacht ik en deadlift 230 met wat hitchen/tighriden + ik denk dat deadlift iets meer prioriteit voor hem heeft als squat zijde voornamelijk strongmen. Dan komen zijn verhouding al beter uit. Ik stop hier de discussie want echt veel heeft niet zin.

Ok, prioriteit dus. Je komt al op het techniek verhaal terug.
No problemo verder hoor, was benieuwd waarom je er zo over dacht aangezien dat hitchen hooguit 10kg scheelt op die 230.

Ok, prioriteit dus. Je komt al op het techniek verhaal terug.
No problemo verder hoor, was benieuwd waarom je er zo over dacht aangezien dat hitchen hooguit 10kg scheelt op die 230.

Ik had misschien beter deels gezegd ipv van grotendeels dat is waar. Ik wilde gewoon zeggen dat hitch zijn verhoudingen een stuk verklaard. Als hij 220 mooi kan deadliften moet hij zeker meer als 170 kunnen squatten:)

Ik had misschien beter deels gezegd ipv van grotendeels dat is waar. Ik wilde gewoon zeggen dat hitch zijn verhoudingen een stuk verklaard. Als hij 220 mooi kan deadliften moet hij zeker meer als 170 kunnen squatten:)

Hij Squat dan ook 180. :thumbup:

Wauter. Waar maak je je in godsnaam druk over? Let it go. Team Brutal Mentality moet hier toch boven kunnen staan?

Mwa, dat hoeft echt niet altijd persé zo te zijn. Sommige mensen zijn gewoon zo gebouwd dat ze een heel stuk beter zijn in 1 lift.

No offence maar een groot deel van je squat-deadliftverhouding is te verklaren door je deadlifttechniek.

In veel gevallen idd wel. Maar ik had ook een 185 sq bij een (echte) 250 dl. Dus het hoeft niet altijd zo te zijn.

---------- Toegevoegd om 10:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:03 ----------

Ga jij eerst nou zelf maar is wat presteren met je r*tard doelen die je keer op keer niet haalt.

:roflol:!

Mwa, dat hoeft echt niet altijd persé zo te zijn. Sommige mensen zijn gewoon zo gebouwd dat ze een heel stuk beter zijn in 1 lift.

Idd. Mijn been torso verhouding is ook k*t voor de squat.
Deadlift ging vanaf het begin al lekker.

Mja tot volgende week. Kijken hoe het dan eruit ziet.

vet filmpje!

nice movie Gijs!

Die laatste 2 sec met die chocomel was dat na de meet dit jaar, want ik kan me herrinneren dat er in je keuken een bult chocomel pakken lagen xD.

Laatst bewerkt:
NAAAAAAAA de meet. hoe kan je daar nou naar de meet van maken

ik moest gewoon weer lachen om die klap met die riem :D

ik mis alleen joppie zen brutal frontsquat! dik filmpje sowieso

die gaat vast het internet ovahhh op buitenlandse fora ensow en dan zeggen ze: "those dutch mawfukka's are pretty good bezig!"

Prachtig filmpje Gijs!

haha destrey is gvd gewoon een tank, niet normaal man !

Terug
Naar boven