AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Jullie zouden een keer een wedstrijd moeten doen "Wie heeft de lelijkste lift" :roflol:

wtf waarom lelijk :S

---------- Toegevoegd om 17:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:08 ----------

frenkie waar is die lift met me 310 heb jij toch ook gefilmpt

jah idd eddine jou no maarjah deze gast vind onze lifts lelijk toch netjes dacht ik 19 jaar en 21 jaar en dan 290 en 310 bakdeadliften

gr

jah idd eddine jou no maarjah deze gast vind onze lifts lelijk toch netjes dacht ik 19 jaar en 21 jaar en dan 290 en 310 bakdeadliften

gr

jonge nie naar luisteren. zal ik je wat vertellen....dat is heeeeeeel netjes.

nice work boys..jullie forceren me harder te werken haha

In principe is kritiek op techniek altijd goed als je er wat aan hebt, kan hier op zich ook wel om lachen. Zag achteraf pas hoe me liftoff was en dan begrijp ik de reacties wel :p
En ja die beweging maakt het dat je hem niet in één movement kan locken omdat je anders met je benen 30cm van die stang af staat en op je tenen moet staan om er nog bij te kunnen.

forceren of motiveren?

vind het wel een geniale vinding om de yoke om te kunnen bouwen naar een bak deadlift :)

no offence, maar je wil toch niet gaan zeggen dat het een mooie lift is omdat jullie 19 en 21 zijn?

ik heb zelf ook met die bak gedeadlift en weet dat het een hoereding is en dat je helemaal naar voren getrokken word. maar als je een lelijke lift maakt dan maak je gewoon een lelijke lift, die keuze heb je voor je zelf gemaakt, ontkennen is dat toch best wel een beetje raar of niet?

edit: het is veel gewicht, dat zeker.

Laatst bewerkt:
als het bij gijs is opgenomen/gelift...hebben ze hier niks meer te melden.

en ik zei het puur voor jaimy..ik d8 ook toenk hier net kwam wat een rare knakkers met die opmerkingen....maar kheb ze inmiddels wel door allemaal.

Hahaha het lijkt wel een warzone daar in die straat. Gasten midden op straat, verder op zie ik nog volgens mij farmers midden op de weg liggen. :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

warzone.jpg

:roflol: hier en daar ook wat rookpluimen

zou die reacties van die mensen die erlangs willen met de auto wel is willen zien :roflol:

Hahaha het lijkt wel een warzone daar in die straat. Gasten midden op straat, verder op zie ik nog volgens mij farmers midden op de weg liggen. :roflol:

Ben aangeklaagd omdat 2 meisjes zich bedreigd voelden: 1tje vanwege mijn onverwachte magnesiumrookbom aanslag richting haar en 1tje omdat ik met de warhammer boven me hoofd klaar stond om uit te halen :)

volgens mij heb je ze gewoon stiekem onzedelijk betast

Klopt, die van dat hamer verhaal zei nog: "Nee! Niet op me harses!!!!"

Flinke lifts mannen. :bow:

Maare...
Is mixed grip nog voordelig t.o.v. een overhandse grip wanneer de "stang" niet kan draaien zoals bij die bak(deadlift)? :dunno:

Terug
Naar boven