MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Flinke lifts mannen. :bow:

Maare...
Is mixed grip nog voordelig t.o.v. een overhandse grip wanneer de "stang" niet kan draaien zoals bij die bak(deadlift)? :dunno:

Hmm goede vraag, enige antwoord dat ik erop kan geven was dat 5x170 pronated was en volgens mij was dat redelijk zwaar in verhouding met mixed.

Weet geen verklaring.

Ik ben geneigd te denken dat het in dit geval niet uit zal maken namelijk.

Sowieso til je het gewoon naar voren en dat kan wel meespelen met een pronated grip.
Het was ook dikker dan een normale halter he.

voor de mensen die denken dat et 120 cm hoog is ofzo..dat is gezichtsbedrog..tis 170 cm..alleen jitse is 2m50 :D

Damn zieke 6*200 van gijs!

Die bakdeadlifts zien er zwaar uit. Maar techniek daarbij is toch niet erg mooi... Als ik het zo doe loop ik een week met een zere onderrug :(.

Ik zie iedereen die stones altijd tillen met een bolle onderrug, wat logisch is door de diepte die je rijkte ne de ronde vorm van de stone. Maar levert dat nou nooit een lekkere blessure op?

Hey Jitse doe je netjes man!
Hoe gaan de press oefeningen je nu af?

Ik zie iedereen die stones altijd tillen met een bolle onderrug, wat logisch is door de diepte die je rijkte ne de ronde vorm van de stone. Maar levert dat nou nooit een lekkere blessure op?

de weights zijn relatief laag bij stones dus ik denk dat je het daardoor wel aankan... vergelijk het met een SLDL van 120kg ofzo.

Hey Jitse doe je netjes man!
Hoe gaan de press oefeningen je nu af?

De presses kruipen ook wat vooruit, gaat niet zo snel maarja als je werkt op brinta en creatine moet je ook geduld hebben, en met wat slimme schematjes probeer ik steeds weer wat verder te komen met pressen.

Hoe gaat het met jou dan kerel??

Heel sterk Jitse!! Vorige keer ook die 160 zonder hars. Je kan ze goed klemmen!

Heel sterk Jitse!! Vorige keer ook die 160 zonder hars. Je kan ze goed klemmen!

170 :) tnx.. jullie zijn ook lekker bezig daar in Baarn! Komen we die jongens volgend jaar op kwalificatie tegen?

Maare.. klaagt die buurt daar nooit van die oerkreten? :D

De presses kruipen ook wat vooruit, gaat niet zo snel maarja als je werkt op brinta en creatine moet je ook geduld hebben, en met wat slimme schematjes probeer ik steeds weer wat verder te komen met pressen.

Hoe gaat het met jou dan kerel??
Oke zal wel helemaal goed komen dan!:)
Bij mij gaat het met de squat stukken beter wat betrefd de techniek:)
Filmpjes komen straks daarvan in het log van Ironman1986 te staan, dus maybe kun je evt. commentaar geven?

170 :) tnx.. jullie zijn ook lekker bezig daar in Baarn! Komen we die jongens volgend jaar op kwalificatie tegen?

Maare.. klaagt die buurt daar nooit van die oerkreten? :D

Ja je gaat ze wel tegenkomen. Geef het nog een jaar en dan komen er nog veel meer.

Oke zal wel helemaal goed komen dan!:)
Bij mij gaat het met de squat stukken beter wat betrefd de techniek:)
Filmpjes komen straks daarvan in het log van Ironman1986 te staan, dus maybe kun je evt. commentaar geven?

Ja stuur me maar wat links als je zover bent!

netjes mike! indd wat explosiever nog ,kwestie van tijd;)..is dat die 350 band? van gijs

Thnx mo
is de 380 band van gijs

Terug
Naar boven