AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Gaat goed hoor Fawaz die yoke ziet er al een heel stuk stabieler uit dan een tijd terug. En ik vind die kousen met schoenen echt altijd de bom man!

Veel stabieler inderdaad. Thanks Gijs!

Haha ik vind ze ook wel geweldig, zowel functioneel als trendy, daar doen we het voor. :cool:

Netjes Fawaz!

Thanks Chris, ik heb nog een lange weg te gaan, maar het komt in ieder geval goed op gang nu. :)

geen heel slechte form maar je haalt echt 0% uit je quads wat zonde is, meer uit benen halen (= minder snel strekken) zorgt voor (nog) meer speed vanaf de floor...

dit was ook no way max effort toch?

geen heel slechte form maar je haalt echt 0% uit je quads wat zonde is, meer uit benen halen (= minder snel strekken) zorgt voor (nog) meer speed vanaf de floor...

Deadlift is geen squat, De hoek is bijna perfect ten tijde van lift off van de barbell.

Laatst bewerkt:
haha gijs daar zijn de meningen over verdeeld:P

ligt aan de style iig maar normaal zou je toch zeggen hoe meer muscles je gebruikt hoe meer kracht je kan genereen?

Was wel redelijk max effort ja, ik wil techniek goed houden.
Kom namelijk net terug van een blessure.

Deadlift is geen squat, De hoek is bijna perfect ten tijde van lift off van de barbell.

Klein beetje dieper zakken ?

Laatst bewerkt:
Nee niet dieper zakken.

inderdaad zeker niet dieper zakken, het is zoals gijs aangeeft geen squat!

techniek ziet er wel goed uit imo, misschien iets dichter/verder van de barbell gaan staan en zien wat het beste uitkomt voor jou

Je techniek is zeer goed, zeker niet dieper zakken.

'Mistake #10: Starting with the hips too low

This is the king of all mistakes I see. Too many times lifters try to squat the weight up rather than pull the weight.'

Laatst bewerkt:
Doet me goed om te zien dat dat besef er hier nu zo goed in zit!

Haha, had wel geen kg meer moeten zijn. Impressive!

Terug
Naar boven