XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

Wat een vage muziek daar o.O geen wonder dat die gast op de achterhand zolang zit te chillen en niks doet.

En dan op het eind als je hem al gelocked lijkt te hebben nog even die beentjes locken hehe.

wat is je doel...400 voor je 30e? :)

Laatst bewerkt:
Nice man, harde liftoff speed.
Maar hitch/shrug je hem nou omhoog boven de knie? :D

nice weight Chris, die dude daarachter is echt epic.

Laatst bewerkt:
good lift Chreiz!!

A lang overgeschakeld naar sumo? Ik dacht te menen dat je altijd onventional pullde...Nevertheless sterk!

Sterk rietje!

t*ring sterk lange!

nice chreiz!

Wat een vage muziek daar o.O geen wonder dat die gast op de achterhand zolang zit te chillen en niks doet.

En dan op het eind als je hem al gelocked lijkt te hebben nog even die beentjes locken hehe.

wat is je doel...400 voor je 30e? :)

Stiekem wel:p

Thanks ogre.

http://www.youtube.com/watch?v=dsIfdvqEVh8

Hier nog 250kg. Gewicht is niet duidelijk te zien. Vandaar dat die andere dus langer duurde.

275kg fail filmpje is ook bezig.

Haha, geboren deadlifter. Erg sterk! Nu word ook gelijk duidelijk waarom je bench zo gay is met die apen armen van je.

Sterk Chris. :bow:

Lekkere DL, man!

Animalistic deadlift.

250kg alsof het niks is :O

Nice Chreiz! Die gast d;r achter ook haha:roflol: lekker aan het uitrusten..

hey ff een technisch vraagje voor een van de "powerliftverstandhebbende-niggaz"

wat train je meer of anders bij een sumo deadlift in tegenstelling tot een normale deadlift?

Bij Powerlifting train je niet "iets" ((spier(groepen)) maar een beweging Mo.
Dus je doet Sumo omdat het je "beter ligt" dan een conventionele.
Bij Sumo haal je wel meer uit je benen, en je rug is iets minder belast meestal.
En je ROM is vaak wat kleiner.
Sommigen zweren bij Sumo, ondanks dat de sterkste lifts volgens mij allemaal conventioneel zijn...
Ik heb geloof ik wel eens gelezen dat Ed Coan dacht een nieuw (wereld) record (zijn bond/zijn klasse) dacht te kunnen zetten als een oude blessure hem er niet van weerhield Sumo te liften (ik weet niet meer hoe oud dat bericht was... :D )
Volgens mij dus éh... ;)

Terug
Naar boven