MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

YouTube - Deadlift 2 × 145 kg

Ik weet dat het een p*ssy gewicht is, maar heb het filmpje ook meer gemaakt om te kijken of me techniek goed is, dus brand maar los!

Ik heb 25euro betaald voor die wielen via marktplaats. Toen ff naar de kwikfit gelopen om ze op te laten pompen. Stonden me een beetje raar aan te kijken, want het eerste wat ze zeiden was dat die wielen niet meer geschikt waren om op te rijden(versleten), toen zei ik rustig maar zijn om mee te trainen en nee ik ga het niet uitleggen snap je toch niet :P

ik vind ze toch echt wel mooi gaan hoor berry ! :thumbs:

@ berry: je geeft bij die eerste pull een ruk aan die bar, niet doen. en je legt de 2e rep niet stil, dat kan je dan weer beter wel doen.. voor de rest ziet het er niet al te verkeerd uit

ik vind ze toch echt wel mooi gaan hoor berry ! :thumbs:

Thnx man:D

@ berry: je geeft bij die eerste pull een ruk aan die bar, niet doen. en je legt de 2e rep niet stil, dat kan je dan weer beter wel doen.. voor de rest ziet het er niet al te verkeerd uit

Thnx voor de tips;)

Me zwakste punt bij deadlift ligt onderin, waardoor ik hem daar zo snel mogelijk doorheen wil trekken wat dus leid tot een ruk aan de bar. En wat bedoel je precies dat de 2e rep niet stil ligt? Want hij ligt toch gewoon even op de grond?

je laat hem bouncen... je moet hem effekes los laten zeg maar :P

Me zwakste punt bij deadlift ligt onderin, waardoor ik hem daar zo snel mogelijk doorheen wil trekken wat dus leid tot een ruk aan de bar. En wat bedoel je precies dat de 2e rep niet stil ligt? Want hij ligt toch gewoon even op de grond?

dan moet je wat meer legdrive gebruiken, gewoon je handen als haken gebruiken je armen de volledige beweging gestrekt houden.. als je wat dieper zakt met je reet en wat meer legdrive gebruikt maak je die ruk toch wel overbodig.. die 2e rep = gewoon touch n go... bij deadliften ben ik van mening dat je hem stil moet leggen op de grond eventueel stang even los laten en dan pas doortrekken

• Topic Starter Topic Starter
Mijn eerste toevoeging aan dit topic het is het filmpje van gister maar iets betere kwaliteit.

YouTube - deadlift 380, 2

Veel betere kwaliteit, vorig filmpje was precies een dwerg die aan het schijten was ipv JP die deadlift :D

dan heb ik het nu een beetje onder de knie denk ik.

Wat zeg je eigenlijk allemaal? Aaatssjjj uuuutttjjssss oooeeetjjjjjjjssss. Beetje Scandinavische invloeden hoor ik hier en daar. Apart taaltje wat je daar spreekt.;)

haha gekke vent :P bruut man :D

heheheheheh hoor ik daar ook een beetje een oud Duitse invloed net voor je lift S.S.!! :roflol:

netjes hoor;)

Jullie horen wel veel..lol. Ik heb geen idee wat ik zeg namelijk, alles word een beetje wazig op dat moment.

Iets minder gewicht als Ironsport, maar ik ben er toch ook blij mee

YouTube - partial deadlift

Filmpjes in mijn garage zijn blijkbaar altijd erg donker en wazig, alhoewel het er in werkelijkheid klaar genoeg is

Brutal!

Terug
Naar boven