Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooi Sanca! Leuke filmpjes. Vooral die muziek af en toe
@jfras
Die bar fl**ker je mooi neer. Zal het maar niet in mijn gym proberen![]()

Hehe thanks man
@jfras Dat neergooien lijkt wel bruut maar ik denk dat je er meer aan hebt als je hem blijft controleren

De jerk is het eronder duiken, niet je been naar achter doen.. Sowieso kan je gewoon nooit zeggen dat je techniek goed is.. of wel goed zit. Je techniek kan niet goed genoeg zijn.maar tjok, wat bedoel je met t is meer een push press dat ik opvang met een been achter? dat is toch juist een jerk..die split die je maakt?
Haha, je had me gezicht moeten zien toen ik dat filmpje keek.. ik was gewoon geschokt..

YouTube - power clean+jerk 70 kg
techniek zit wel goed denk ik?
alleen het cleanen waarbij je een diepe squat maakt vind ik moeilijker..zal wel aan mn techniek liggen denk ik
Doet me ergers aan denken. Ik ga morgen op het eind van mijn training eens kijken of ik olympische lifts kan oefenen.![]()
Doet me ergers aan denken. Ik ga morgen op het eind van mijn training eens kijken of ik olympische lifts kan oefenen.![]()
hmm ik poste eigenlijk nooit op het forum...maar goed ik zal eens kijken dan..hoe moet ik dat doen dan?
Ik zou de powerclean wel meer opsplitsen... (niet dat ik het goed kan, maar..)
Dus niet supersnel van de grond af, maar net onder de knieën vaart maken(2nd pull) en dan met de legdrive omhoog gooien... als je snapt wat ik bedoel...