Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

Omdat ik me eigenlijk toch wel redelijk strikt aan mijn schema wil houden. Aan de andere kant, momenteel draai ik mijn schema al sneller dan het zou moeten dus misschien maak ik er morgen wel een olympiclifts/front-squat dagje van :D
Voordeel als je sportschool 4 minuten lopen is. Je kunt ook kort langs gaan :D
Iemand nog een gave instructie video van de lifts? Zal vast ergers te vinden hier zijn, maar ik ga nog zoeken.

Haha t*ring.. waarom gooi je die bar zo neer? :roflol:

wat doe je er anders mee?
voorzichtjes naar beneden begeleiden?
mag je je pezen op den duur wel gedag zeggen

gewoon laten vallen, mag het niet in je gym dan zit je in de verkeerde gym

wat doe je er anders mee?
voorzichtjes naar beneden begeleiden?
mag je je pezen op den duur wel gedag zeggen

gewoon laten vallen, mag het niet in je gym dan zit je in de verkeerde gym

90% va nde gyms mag het niet en dan heb je gewoon pech.
Lange leve m'n strongmen bumpers :D

Goed doorgezet man :thumbs:

90% va nde gyms mag het niet en dan heb je gewoon pech.
Lange leve m'n strongmen bumpers :D

Ik zoek al een hele tijd naar bumper plates...enige wat ik vind zijn een paar op ebay vanuit Amerika, Amerikaanse sites en de professionele sites.

Iemand die weet of er in Nederland ergens bumpers te krijgen zijn of elders in Europa? (zo goedkoop mogelijk, 2ehands)

bedankt mannen !:thumbs:

Ik zoek al een hele tijd naar bumper plates...enige wat ik vind zijn een paar op ebay vanuit Amerika, Amerikaanse sites en de professionele sites.

Iemand die weet of er in Nederland ergens bumpers te krijgen zijn of elders in Europa? (zo goedkoop mogelijk, 2ehands)

Je moet geluk & juiste connecties hebben. Ik heb vandaag 90kg bumpers en een barbell tweedehands opgehaald, club die failliet was gegaan. Had nog 100kg liggen ook dus kom nu op 190kg.

Nieuw kopen is k*t, hartman in Duitsland verkoopt wel Pallini en nog wat merken maar dat blijft duur. Voor een barbell + wat schijven zit je meteen boven de 1000 euro.

50mm of 30mm

Voor 50mm score 2 auto wielen (velg + band) schroef er een 2,5kg tegen aan van staal en tada..strongmen bumper.

Wat was je kwijt voor die banden + velgen, bij de sloop zeker?

Je moet geluk & juiste connecties hebben. Ik heb vandaag 90kg bumpers en een barbell tweedehands opgehaald, club die failliet was gegaan. Had nog 100kg liggen ook dus kom nu op 190kg.

Nieuw kopen is k*t, hartman in Duitsland verkoopt wel Pallini en nog wat merken maar dat blijft duur. Voor een barbell + wat schijven zit je meteen boven de 1000 euro.

pff nice man.
Ja bij hartmann heb ik ook gekeken, veels te duur.
Misschien dat er in Polen makkelijker en goedkoper bumpers te krijgen zijn.
Die sporten leven daar meer, maar op internet is ook niks te vinden.
Ik ben zelf half Pools dus ik ga ze maar daar zoeken denk ik.

@Chewie
Ja ik heb ook een article over dat gelezen...ik denk dat ik het ga proberen als ik banden kan vinden.

Men neme 2 schijfjes van 0,5kg of 1,25kg (naargelang de grootte), gaatjes in boren en met een paar bouten aan binnen- en buitenkant vh wiel bevestigen

banden en wielen uit afbraak kan je gratis krijgen bij de meeste garagisten

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik geef niet graag op :P

Terug
Naar boven