AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

whaha hij heeft dezelfde camera skills als ik:D

Super sterk natuurlijk van Marcel!Maar ja is ook al zo'n goede logpresser.

Nice lifts Wes! Denk om je rug ter hoogte van je schouderbladen. De reverse fly werkt goed voor de vorm in de bovenrug. Onderrug is mooi recht.

Bedankt Jitse je me techniek is nog niet super vooral wat jij zegt me boven rug maar ik zal die oefening is toe gaan passen bedankt voor de tip.

---------- Toegevoegd om 11:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:59 ----------

Jij bent lang. En gefeliciteerd met je PR! 2x2x290=bruut

Bedankt man ja 1.93m haha

---------- Toegevoegd om 11:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:00 ----------

Sterk Wesley, gaat erg goed!

Ja gaat zeker lekker hoop volgend jaar op 330

---------- Toegevoegd om 11:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:01 ----------

Echt sterk netjes man

Wat een mijlpaal: 200kg bank! :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.306
Mooi.

Wesley, als je zo lang bent waarom ga je dan geen sumo deadlift doen ?

Wesley, als je zo lang bent waarom ga je dan geen sumo deadlift doen ?
De keuze tussen sumo of conventional heeft in theorie niet zoveel te maken met lengte maar met biomechanische hefboomverhoudingen.

In de praktijk zie je lange lifters met big deadlifts ook bijna nooit sumo doen, eerder semi-rounded upperback deadlifts.

Laatst bewerkt:
De keuze tussen sumo of conventional heeft in theorie niet zoveel te maken met lengte maar met biomechanischehefboomverhoudingen. (scrabblewoord)

In de praktijk zie je lange lifters met big deadlifts ook bijna nooit sumo doen, eerder semi-rounded upperback deadlifts.

Martin Wildauer is een mooi voorbeeld.

Ik vind Martin anders niet echt een mooie jongen.

volgens mij kan jij stiekem wel een kunstje op Martin

Ja, de cable crossover uppercut!

ff vegas uit de kast getrokken weer, had het programma 2 jaar niet gebruikt of zo.
hier ff wat in elkaar geflanst gisteren

geluid doet het bij mij wel in dit scherm, maar als je hem via youtube zelf pakt zit die muziek auteursrechten te zeuren

http://www.youtube.com/watch?v=sp07Q-NBVVk

top man

---------- Toegevoegd om 11:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:01 ----------

Het mag niet bij sterkste man.

wes zeer sterk.

---------- Toegevoegd om 11:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:08 ----------

wow 200 :eek:

jongens als ik de laatste drie bladzijden bekijk beloofd dit wat voor 2011.:)

Leip Frank!

goed zo jorg!

Terug
Naar boven