XXL Nutrition

Sticky Filmen van lifts een idee?

dit was de snelheid van een 5rm onderhand. hij duwt ook nauwelijks mee met z'n benen volgens mij

ja, die heb ik geprobeerd. Was iets te veel van het goeie :)

holy ****ing christ... de 200 benches komen uit de lucht vallen deze week

t*ring 200 bench. nie mis

Je was er niet bij éh, toen Ad van der Ven afgelopen zondag in zijn warming up even een raket beurtje deed met 200kg, zonder veel moeite, zonder shirt. ;)
Damn...
Een mens zou voor minder al de handdoek in de ring gooien...

haha dat geloof ik ook graag hoor! maar van Ad weet ik het. die 255 had ie ook gewoon uit moeten drukken. hij kreeg kramp in zijn tricep zij die. was er bij toen die zijn shirt uit trok enzo en toen verging die van de pijn in zijn tricep.

Die van jeffrey zit wel een lichte push in, evengoed sterk! En van jou ook man.

sterk mannen!

Sterk alleen die van Jeffrey was niet strict.

dikke mp jules

Ik ben op het moment met 3x3 schema bezig en ben wat meer richting highbar squat gegaan omdat ik last van m'n lies (oid) kreeg met low bar squats... voor m'n gevoel is dit ook een veel natuurlijkere squatbeweging. Weights zijn niet zo boeiend op het moment maar iemand nog tips? (5x143kg, set 3 van 8)

http://www.youtube.com/watch?v=I5GWxaX2e1A

Techniek zit goed corpaul. Netjes onder parallel ook ! :thumbs:

haha dat geloof ik ook graag hoor! maar van Ad weet ik het. die 255 had ie ook gewoon uit moeten drukken. hij kreeg kramp in zijn tricep zij die. was er bij toen die zijn shirt uit trok enzo en toen verging die van de pijn in zijn tricep.

iemand in de zaal zei ook dat hij bij de hoge gewichten (boven 200kg..?) last heeft van zijn schouder. :dunno:
Wel vreselijk sterk zo makkelijk hij die 200kg drukte!

Waar ruik je in die filmpjes aan Jules?

Nose tork..?

Was haast niet meer te krijgen (in NL?) zei iemand afgelopen zondag tegen me. :dunno:
Wel in de USA bij Inzer bijvoorbeeld dacht ik.

Laatst bewerkt:
Je duwt je knieen naar voor ipv je heupen naar achteren alvorens je zakt.

ja? dacht dat dat bij highbar minder van belang was? maar thx, zal er op letten..

---------- Toegevoegd om 10:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:51 ----------

Nose tork..?

Was haast niet meer te krijgen (in NL?) zei iemand afgelopen zondag tegen me. :dunno:
Wel in de USA bij Inzer bijvoorbeeld dacht ik.

idd, wij hebben het laatst ook besteld in de UK geloof ik. al kun je volgens mij net zo goed met je kop boven een fles ammonia gaan hangen :)

Terug
Naar boven