JoHn87
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 7
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die legpress zegt idd weinig.. In m'n oude gym hadden wij dezelfde... Daar deed ik ook 360kg op.. alleen wel voor de volle rom...
Hier nog even m'n deadlift van eergisteren:
YouTube - Matthieu 250kg deadlift
Sterk hoor Matthieu!!
Ik heb eeen vraagje aan jou. Jij deadlift heel erg vanuit je rug, is dat niet slecht voor je rug? Want ik heb ook weleens(bij het toppen) dat ik zo deadlift zoals jij.
Gr!
Sterk hoor Matthieu!!
Ik heb eeen vraagje aan jou. Jij deadlift heel erg vanuit je rug, is dat niet slecht voor je rug? Want ik heb ook weleens(bij het toppen) dat ik zo deadlift zoals jij.
Gr!
Kijk hier is naar Mattieu. Misschien heb je er wat aan:
hahaha wat een heldenmuziek eronder! even heldhaftig als je op je schoolreisje de taj mahal zwaffelen!
goeie deadlift man

Ik heb het vooral bij toppen weleens ja. Buiten dat heb ik altijd! een bolle bovenrug. Dat gaat ook niet veranderen, want dat zit in mijn bouw. Maar als jij netjes straigt back kan liften, moet je dat ook zo lang mogelijk doen. Als je ineens bol trekt tijdens de lift, is dat wel een extra risico op blessures ja.
Het is Matthieu met een 'h' er tussen. Maar wat wil je hier nu mee zeggen? Ik weet heus wel hoe een nette deadlift er uit moet zien en ik weet ook heel goed dat deze lift alles behalve netjes is.
Zoals al eerder verteld heb ik altijd een bolle bovenrug. En dat ik nu op een maxbeurt wat boltrek en een k*ttechniek heb.. tja.. boeie. Het blijft gewoon 250kg.
Tnx !
@starter:![]()
):dit was het eerste setje en het tweede setje 145 redde ik eigenlijk maar net... daarna 150kg lukte maar één keer..