Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

De 140 was wel wat dieper, 130 zou ik zeggen net onder parallel, maar niet full...dit aangezien je bij die 140 wel dieper kwam.

je vorm is wel netjes verder pats.

sterk man mathieu !

bedankt voor de reacties heren. zal dus nog net ietsje verder zien te zakken.:p

nice hoor
en een fail is altijd grappig :p zeker als je het zelf veel mee maakt is het leuke om te zien :D

Sterk hoor Matthieu!!
Ik heb eeen vraagje aan jou. Jij deadlift heel erg vanuit je rug, is dat niet slecht voor je rug? Want ik heb ook weleens(bij het toppen) dat ik zo deadlift zoals jij.
Gr!

1 van de beste deadlifters(Konstantinovs) in de wereld deadlift al jaren zo . Hij heeft er geen last van . Ik denk dat zolang je je natuurlijke houding van je rug respecteert , je geen kwaad doet .

Ook Snoob van dit forum deadlift op deze manier . Lijkt wel te werken voor hen .

Sterk hoor Matthieu!!
Ik heb eeen vraagje aan jou. Jij deadlift heel erg vanuit je rug, is dat niet slecht voor je rug? Want ik heb ook weleens(bij het toppen) dat ik zo deadlift zoals jij.
Gr!

Ik heb het vooral bij toppen weleens ja. Buiten dat heb ik altijd! een bolle bovenrug. Dat gaat ook niet veranderen, want dat zit in mijn bouw. Maar als jij netjes straigt back kan liften, moet je dat ook zo lang mogelijk doen. Als je ineens bol trekt tijdens de lift, is dat wel een extra risico op blessures ja.

Kijk hier is naar Mattieu. Misschien heb je er wat aan:

Het is Matthieu met een 'h' er tussen. Maar wat wil je hier nu mee zeggen? Ik weet heus wel hoe een nette deadlift er uit moet zien en ik weet ook heel goed dat deze lift alles behalve netjes is.

Zoals al eerder verteld heb ik altijd een bolle bovenrug. En dat ik nu op een maxbeurt wat boltrek en een k*ttechniek heb.. tja.. boeie. Het blijft gewoon 250kg.

hahaha wat een heldenmuziek eronder! even heldhaftig als je op je schoolreisje de taj mahal zwaffelen!

goeie deadlift man

Tnx !
@starter: :roflol:

Agree :)
en die 250 kg is al heel wat hoor !!!

Ik heb het vooral bij toppen weleens ja. Buiten dat heb ik altijd! een bolle bovenrug. Dat gaat ook niet veranderen, want dat zit in mijn bouw. Maar als jij netjes straigt back kan liften, moet je dat ook zo lang mogelijk doen. Als je ineens bol trekt tijdens de lift, is dat wel een extra risico op blessures ja.

Het is Matthieu met een 'h' er tussen. Maar wat wil je hier nu mee zeggen? Ik weet heus wel hoe een nette deadlift er uit moet zien en ik weet ook heel goed dat deze lift alles behalve netjes is.

Zoals al eerder verteld heb ik altijd een bolle bovenrug. En dat ik nu op een maxbeurt wat boltrek en een k*ttechniek heb.. tja.. boeie. Het blijft gewoon 250kg.

Tnx !
@starter: :roflol:

Mijn mening:
Iedereen die voor het eerst deadlift...hou je rug zo recht mogelijk. Oefen op een straigth back. Dit is feitelijk de uitgangs positie voor iedere atleet.
Maar soms lukt het gewoon niet, en zeker naarmate men sterker wordt(alhoewel dit niet een excuus mag zijn, maar soms is het niet anders), op de max setjes (1rm of erg zware 5rm or whatever).
Belangrijkste is zoals Matthieu aangeeft zolang je maar niet tijdens je lift spanning verliest. Als jij je rug iets gebold hebt en zo er spanning op houdt, staat je rug onder spanning in zijn natuurlijk bewegingsbaan en is er nog niks aan de hand. Je kan je rug bollen en strekken zonder tussenwervels om zeep te helpen, dus als er spanning op staat binnen dat bereik is er nog niks aan de hand. Probleem is alleen dat als je tijdens het liften in eens bol slaat (of hol van mijn part) je meestal niet op tijd kan corrigeren binnen je natuurlijkbewegings baan, door het gewicht. En je op die manier dus je tussenwervels plet en een hernia oploopt.

Toppie.

netjus Daster :)

jups very nice !
ook zeer goede vorm

Damn ging veel te gemakkelijk man :D

Ziet er goed uit, lijkt alleen bij het terugleggen of je moeilijk voorbij je knieën komt?

top ;)

raar dat 150 maar een keer lukt, bijven trekken joh !

Heb je niet al 170 gedaan of is dat iemand anders?

Terug
Naar boven