Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

De 160 zou je wel kunnen denk ik hoor daster. En misschien je voeten iets meer naar buiten laten steken zodat je knieen ook naar buiten gaan. Dan kan de stang er iets makkelijk langs. Dus eigenlijk meer een v vorm maken.

De 160 zou je wel kunnen denk ik hoor daster. En misschien je voeten iets meer naar buiten laten steken zodat je knieen ook naar buiten gaan. Dan kan de stang er iets makkelijk langs. Dus eigenlijk meer een v vorm maken.

Ben ik het niet mee eens.

Je kan dan juist minder kracht vanuit je bilspieren halen.

En als je je knieen wijder gaan, zou je je grip ook moeten verplaatsen naar buiten. Wat er dan gebeurd is dat de afstand van het tillen naar boven groter wordt en dus nadelig voor Daster.

Ben ik het niet mee eens.

Je kan dan juist minder kracht vanuit je bilspieren halen.

En als je je knieen wijder gaan, zou je je grip ook moeten verplaatsen naar buiten. Wat er dan gebeurd is dat de afstand van het tillen naar boven groter wordt en dus nadelig voor Daster.

waarom je grip naar buiten verplaatsen? je kan ze ook juist meer naar binnen plaatsen á la sumo variatie

Heb je niet al 170 gedaan of is dat iemand anders?
Die 170 is van ongeveer twee jaar geleden, ik heb een pauze van 15 maand gehad ongeveer in mn trainen.. Maar ik voel dat er nog heel veel krachtwinst in de deadlift zit dus dat komt wel goed komende maanden :)

@Vladi: dat die stang zo langs mn knieën gaat kan ik beter verhelpen door bij de neergaande fase eerst mn heupen te buigen en mn knieën pas nadat ze daar voorbij zijn :)

Maar ik ga sowieso binnenkort eens sumo's proberen.

• Topic Starter Topic Starter
Op dit moment geen reden om dit op deze manier zo te gaan over analyseren. Gewoon aankomen en sterker worden, simpel.

welke wedstrijden heb je in de planning trouwen ironsport?

• Topic Starter Topic Starter
Btje offtopic maar goed weet de data niet precies:

Oost NL
Zuid NL
West NL
Sterkste Team samen met Fouad
Sterkste man van NL (als ik me kwalificeer)
Kampen
Vlaanderen

En Limburg net gehad.

vlaanderen kom ik je supporten :D

gewicht laten rusten op de grond :P

YouTube - Max Deadlifts

klote techniek maar ik wou toch even de 180 van judoka domie verbreken.. ga komend weken/maanden niet meer toppen maar alleen nog setjes van 6 of triples maken puur op techniek. jammer van de 2e x 190 kg dat scheelde niet veel

het gaat om de snelheid war die mee neer komt en je bounced dan automatisch. je haalt er altijd voordeel uit

Normaal gezien film ik zaterdag 1 x 180kg deadlift. Hopelijk zonder al te veel hitchen, als ik niet tevreden ben zal ik erna ook nog 1 x 170kg doen met de juiste techniek!

Zal er vanaf de volgende keer op letten dan. Gewoon 1-2 seconden op de grond laten liggen?

Netjes Lenn en Maxiation :thumbs:

Terug
Naar boven