Vladi
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 123
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De 160 zou je wel kunnen denk ik hoor daster. En misschien je voeten iets meer naar buiten laten steken zodat je knieen ook naar buiten gaan. Dan kan de stang er iets makkelijk langs. Dus eigenlijk meer een v vorm maken.
Ben ik het niet mee eens.
Je kan dan juist minder kracht vanuit je bilspieren halen.
En als je je knieen wijder gaan, zou je je grip ook moeten verplaatsen naar buiten. Wat er dan gebeurd is dat de afstand van het tillen naar boven groter wordt en dus nadelig voor Daster.
Die 170 is van ongeveer twee jaar geleden, ik heb een pauze van 15 maand gehad ongeveer in mn trainen.. Maar ik voel dat er nog heel veel krachtwinst in de deadlift zit dus dat komt wel goed komende maanden

dit was het eerste setje en het tweede setje 145 redde ik eigenlijk maar net... daarna 150kg lukte maar één keer..
@FadderMakker, klopt wel een beetje inderdaad
Goed artikel
Het is gelukkig niet zo erg als in het voorbeeldfilmpje maar ik moet er wel wat meer op letten.. Shin Scraping had ik eerder ook behoorlijk veel last van maar inmiddels wel aardig verleerd.waarom je grip naar buiten verplaatsen? je kan ze ook juist meer naar binnen plaatsen á la sumo variatie

zelfs 30 kg kun je laten bouncen lol.