MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

Ja.

Is wel het beste voor kracht al vergeet ik het zelf vaak ook;)

Het is wel beter omdat je zo leert de stang zo snel mogelijk los te krijgen van de grond daar wordt je explosiever dus sterker van..

Kort samengevat verwaarloos je het onderste deel van je rom door te bouncen. Dat kan insommige gevallen bedoeling zijn ergens anders op te richten, maar voor beginnende lifters is een volwaardige deadlift met doodleggen gewoon aan te bevelen. Wat wannebee zegt is helemaal waar. Het is ook lullig als je een paar kilo verder de gewichten niet meer los kan trekken doordat je dit hebt verwaarloosd.

MAxiation denk aan je onderrug die staat ook zo krom als een hoepel, terwijl het gewicht nog niet eens erg groot is. En zeker met gehitch en een kromme onderrug loop je imo een wat grotere kans spanning te verliezen.

YouTube - Max Deadlifts

klote techniek maar ik wou toch even de 180 van judoka domie verbreken.. ga komend weken/maanden niet meer toppen maar alleen nog setjes van 6 of triples maken puur op techniek. jammer van de 2e x 190 kg dat scheelde niet veel
je pakt de DL met een smalle voetstand & een smalle grip?

ik gebruik een smalle grip juist bij Sumo ( wijde voetstand), en een brede grip bij conventioneel!
:rolleyes:

ja ik vind hem fijn zo om te doen, maar ik moet idd echt aan de techniek gaan werken want me rug kan echt niet zo . .

ik gebruik een smalle grip juist bij Sumo ( wijde voetstand), en een brede grip bij conventioneel!

niks mis met zen grip + stand.. ik deadlift ook altijd zo, trainingsmaatje ook en 9 van de 10 mensen @ filmpjes ook... heeft weinig nut om breder beet te pakken (tenzij je opzettelijk voor snatch grip deads gaat) als dit gewoon perfect aan voelt.... ik noem dit overigens ook geen smalle grip, smalle grip @ sumo's zijn bij mij praktisch handen naast elkaar

daar sluit ik me bij aan ;)

niks mis met zen grip + stand.. ik deadlift ook altijd zo, trainingsmaatje ook en 9 van de 10 mensen @ filmpjes ook... heeft weinig nut om breder beet te pakken (tenzij je opzettelijk voor snatch grip deads gaat) als dit gewoon perfect aan voelt.... ik noem dit overigens ook geen smalle grip, smalle grip @ sumo's zijn bij mij praktisch handen naast elkaar
Idd, dat was ik ook net aan het denken.
Gewoon grip net naast de benen is toch niet smal?
Ik deadlift dus ook op die manier.

YouTube - Max Deadlifts

klote techniek maar ik wou toch even de 180 van judoka domie verbreken.. ga komend weken/maanden niet meer toppen maar alleen nog setjes van 6 of triples maken puur op techniek. jammer van de 2e x 190 kg dat scheelde niet veel

t*ring dat je dit online durft te zetten he! :roflol:

en waar zit je riem helemaal??? d8 dat die voor je onderrug was niet voor om je borst heen :P

wat lul je ? ik weet niet of jy je borst op de pens hebt hangen maar ik nie..

t*ring dat je dit online durft te zetten he! :roflol:

en waar zit je riem helemaal??? d8 dat die voor je onderrug was niet voor om je borst heen :P
Die eerste is gewoon een zware 1RM, boeiend dat je vorm daar verdoet. Rest waren gewoon te zwaar. Vind het nog best knap voor een 17-jarige.

thnx @ tjok :P

@ ijzer :P jy bent gewoon ziek maar dat had ik al in je log gepost

Ik sta ook smal en heb ook een smalle grip ....
Wtf bazel je toch altijd lol

Echt he. We doen het niet allemaal op klusmiers manier.

jullie kunnen wel gaan zeggen dat die riem neit goed zit maar ik denk dat ik dat zelf het beste aan voel... bovendien hangt dat shirt tot bijna over me ass heen waardoor het hoger lijkt dan het is .. verder kijken dan je neus lang is, kheb hem precies over mijn heupen dus verder naar benenden kan niet naar mijn idee

Ehm ik vind het juist dikke onzin wat "Tjooky" loopt uit te kramen;)

hoe dik zijn die matten ijser, 5cm ofzo? wat is dan je echte deadlift? Goede prestatie hoor, daar niet van

Terug
Naar boven