- Waardering
- 595
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 126kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je pakt de DL met een smalle voetstand & een smalle grip?YouTube - Max Deadlifts
klote techniek maar ik wou toch even de 180 van judoka domie verbreken.. ga komend weken/maanden niet meer toppen maar alleen nog setjes van 6 of triples maken puur op techniek. jammer van de 2e x 190 kg dat scheelde niet veel

YouTube - Max Deadlifts
klote techniek maar ik wou toch even de 180 van judoka domie verbreken.. ga komend weken/maanden niet meer toppen maar alleen nog setjes van 6 of triples maken puur op techniek. jammer van de 2e x 190 kg dat scheelde niet veel

je pakt de DL met een smalle voetstand & een smalle grip?
ik gebruik een smalle grip juist bij Sumo ( wijde voetstand), en een brede grip bij conventioneel!
![]()
Idd, dat was ik ook net aan het denken.niks mis met zen grip + stand.. ik deadlift ook altijd zo, trainingsmaatje ook en 9 van de 10 mensen @ filmpjes ook... heeft weinig nut om breder beet te pakken (tenzij je opzettelijk voor snatch grip deads gaat) als dit gewoon perfect aan voelt.... ik noem dit overigens ook geen smalle grip, smalle grip @ sumo's zijn bij mij praktisch handen naast elkaar
YouTube - Max Deadlifts

d8 dat die voor je onderrug was niet voor om je borst heen 
Die eerste is gewoon een zware 1RM, boeiend dat je vorm daar verdoet. Rest waren gewoon te zwaar. Vind het nog best knap voor een 17-jarige.t*ring dat je dit online durft te zetten he!
en waar zit je riem helemaald8 dat die voor je onderrug was niet voor om je borst heen
![]()
je pakt de DL met een smalle voetstand & een smalle grip?
ik gebruik een smalle grip juist bij Sumo ( wijde voetstand), en een brede grip bij conventioneel!
![]()
t*ring dat je dit online durft te zetten he!
en waar zit je riem helemaald8 dat die voor je onderrug was niet voor om je borst heen
![]()