AndroidHealthClinic

Sticky Filmen van lifts een idee?

Haha sorry dat was een beetje onduidelijk... Ruud Gransier (staat in mn voorlaatste post). De NL kampioen bankdrukken in 125+.
Bedankt voor de complimenten en ik zal zeker een wedstrijd mee gaan draaien.

Dat is inderdaad een nette bench.
Goed gefilmd, mag ook eens gezegd worden.

Haha, ik had even gemist dat Ruud je gespot had.
Ik herkende zijn singlet niet.
Ik ken Ruud een heel klein beetje, en benijd de omstandigheden waaronder je traind nu. ;)
Moet flink motiverend zijn iig.
Word PLH dus..? :D

---------- Toegevoegd om 12:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:32 ----------

:o

Haha, ik had even gemist dat Ruud je gespot had.
Ik herkende zijn singlet niet.
Ik ken Ruud een heel klein beetje, en benijd de omstandigheden waaronder je traind nu. ;)
Moet flink motiverend zijn iig.
Word PLH dus..? :D

In het begin zie je hem zitten op de achtergrond

In het begin zie je hem zitten op de achtergrond

Ik combineer DBB altijd met een film op tv... :o

---------- Toegevoegd om 12:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:35 ----------

Nog maar eens teruggekeken naar het filmpje... ;)

Ik ben niet zo bekend met alle bonden en dergelijke Hummer. Kun je me daar wat meer over vertellen? NPB is geared, maar PLH is dat RAW of is dat ook geared?
Alvast bedankt ;)
Ruud is inderdaad een goede motivatie haha. Ben gelukkig al enkele jaren bevriend met hem.

Ik ben niet zo bekend met alle bonden en dergelijke Hummer. Kun je me daar wat meer over vertellen? NPB is geared, maar PLH is dat RAW of is dat ook geared?
Alvast bedankt ;)
Ruud is inderdaad een goede motivatie haha. Ben gelukkig al enkele jaren bevriend met hem.

Nee bij PLH mag je verboden supplementen nemen want er word niet op gecontroleerd,bij NPB is dat verboden zolang ze je niet betrappen erop...
En verders zal het mij een worst wezen whaha....

Tnx voor je reactie. NPB it is dan :) Nu nog sparen voor een shirt haha.

Mooie Squats!
Lekkere struggles ook, dat is wat je dus ook bij de DL moet zien vast te houden en dan schiet ie vast heel hard omhoog. ;)

Nice hoor sanne, alleen kan je nog wel iets verder met je kont naar achteren gaan zitten nu komen je knieen wel behoorlijk naar voren :)

Mooie Squats!
Lekkere struggles ook, dat is wat je dus ook bij de DL moet zien vast te houden en dan schiet ie vast heel hard omhoog. ;)

Ja eigenlijk wel! Komt wel goed. :D BAM!

Nice hoor sanne, alleen kan je nog wel iets verder met je kont naar achteren gaan zitten nu komen je knieen wel behoorlijk naar voren :)

Bedankt man. Ja dat zag ik dus ook al mmm normaal volgens mij geen last van. Zal er even goed op gaan letten!

Sterk, al lijkt die 105 me boven parallel te zijn, niet?

Tnx mannen ;) De spotter weet wat ie doet ja haha. Dat is namelijk Ruud Gransier (NL kampioen bankdrukken). Vond het jammer dat mn kont wat omhoog kwam, maar de volgende keer als ik max moet ik hier maar beter op letten dan.

Waar dan ? Niet bij de NPB.

Sterk Sanne, je gaat lekker. :thumb:

Boven paralel?! Dit was gewoon onder paralel hoor, maar je kunt het wel moeilijk zien op het filmpje.

Niet vervelend bedoeld hoor, maar doordat je knieën zover naar voren gaan is dit niet onder parallel.
Het gaat om je heupbot.
Meer met je kont naar achter zal het wel verhelpen uiteraard.

Sterk Sanne, je gaat lekker. :thumb:

Thanks man.

Niet vervelend bedoeld hoor, maar doordat je knieën zover naar voren gaan is dit niet onder parallel.
Het gaat om je heupbot.
Meer met je kont naar achter zal het wel verhelpen uiteraard.

Mmm voor m'n gevoel was het wel onder maar inderdaad m'n knieën gaan te ver naar voren. Zal er morgen eens goed op letten en het laten filmen.

Zal m'n post even aanpassen... parallel ipv paralel..:o:eek:

Terug
Naar boven