Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Haha, ik had even gemist dat Ruud je gespot had.
Ik herkende zijn singlet niet.
Ik ken Ruud een heel klein beetje, en benijd de omstandigheden waaronder je traind nu.
Moet flink motiverend zijn iig.
Word PLH dus..?

Ik ben niet zo bekend met alle bonden en dergelijke Hummer. Kun je me daar wat meer over vertellen? NPB is geared, maar PLH is dat RAW of is dat ook geared?
Alvast bedankt![]()
Ruud is inderdaad een goede motivatie haha. Ben gelukkig al enkele jaren bevriend met hem.
Nee bij PLH mag je verboden supplementen nemen want er word niet op gecontroleerd,bij NPB is dat verboden zolang ze je niet betrappen erop...
En verders zal het mij een worst wezen whaha....

Mooie Squats!
Lekkere struggles ook, dat is wat je dus ook bij de DL moet zien vast te houden en dan schiet ie vast heel hard omhoog.![]()
BAM!Nice hoor sanne, alleen kan je nog wel iets verder met je kont naar achteren gaan zitten nu komen je knieen wel behoorlijk naar voren![]()
Tnx mannenDe spotter weet wat ie doet ja haha. Dat is namelijk Ruud Gransier (NL kampioen bankdrukken). Vond het jammer dat mn kont wat omhoog kwam, maar de volgende keer als ik max moet ik hier maar beter op letten dan.
Sterk, al lijkt die 105 me boven parallel te zijn, niet?
Boven paralel?! Dit was gewoon onder paralel hoor, maar je kunt het wel moeilijk zien op het filmpje.
Niet vervelend bedoeld hoor, maar doordat je knieën zover naar voren gaan is dit niet onder parallel.
Het gaat om je heupbot.
Meer met je kont naar achter zal het wel verhelpen uiteraard.