Fitness Seller

Sticky Filmen van lifts een idee?

flinke DB:D en mooie oefening!

Jammer van die straps Gijs. :D
Ik zie je hem ook wel doen zonder met die grip van jou! ;)
Mooi man.

Haha 50mm fat db rows 20x90kg, dat wil ik wel zien zonder straps :D.
Volgens mij krijg je hem met 1 hand niet eens van de grond.

50mm db rows zonder straps is niet mogelijk als je ietwat zwaar wil gaan

geen haat maar waarom een fat db als je straps gebruikt?

Heb wel dumbbell rows gedaan 50mm fat met een 55kg zonder straps zwaarder is lastig nog.

CP dit is mijn eigen stangetje van RPB voor loadable fat db press. We hebben geen andere mogelijkheid qua stang om er zoveel schijven aan te hangen. Maar don't worry je moet binnenkort maar eens zien ik heb weer wat bedacht hehe.

CP dit is mijn eigen stangetje van RPB voor loadable fat db press. We hebben geen andere mogelijkheid qua stang om er zoveel schijven aan te hangen. Maar don't worry je moet binnenkort maar eens zien ik heb weer wat bedacht hehe.

ah tuurlijk... hehe ben benieuwd :)

Hey mannen,

Ik ben al een hele tijd aan het lezen op dit forum, maar ik post bijna nooit iets. Dus bij deze lever ik ook eens een bijdrage haha. Mijn raw bench van 172,5...

Op de stang zit: 2x50kg, 2x25kg en 2x1,25kg. Hij is niet helemaal netjes (kont gaat een beetje omhoog), maar hij kan er nog mee door.

http://www.youtube.com/watch?v=k7cqnuCcRAo

Grt

Das best goed!

Sterk man.

Netjes.

Sterke lift!

damn nice... geweldige battle. ook fijn dat je een spotter hebt die zen vak verstaat :D

Tnx mannen ;) De spotter weet wat ie doet ja haha. Dat is namelijk Ruud Gransier (NL kampioen bankdrukken). Vond het jammer dat mn kont wat omhoog kwam, maar de volgende keer als ik max moet ik hier maar beter op letten dan.

Sterk Stephan.
Tijd voor een wedstrijd. ;)

---------- Toegevoegd om 12:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:06 ----------

Gijs, ik had niet gezien dat het een fat bar dumbbell was man... :o
Alhoewel ik bij jou inmiddels van niks meer sta te kijken... ;)

Tnx Hummer :) Ja ik wil inderdaad een wedstrijd gaan doen. Ik heb echter nog geen shirt. Ben student en heb dus niet bepaald een groot budget. Zodra ik dit kan kopen en er een tijdje mee getraind heb, zal ik me inschrijven. Ik had al met Ruud overlegd dat ik anders gewoon een keer RAW meedoe.

Tnx Hummer :) Ja ik wil inderdaad een wedstrijd gaan doen. Ik heb echter nog geen shirt. Ben student en heb dus niet bepaald een groot budget. Zodra ik dit kan kopen en er een tijdje mee getraind heb, zal ik me inschrijven. Ik had al met Ruud overlegd dat ik anders gewoon een keer RAW meedoe.

Met welke Ruud?
Wordt gewoon lid van de NPB :D of PLH natuurlijk, en doe gewoon mee man.
Gewoon zonder shirt.
Heb ik ook gedaan, en doe ik in week 4 weer als mijn schouder niet afbreekt voor die tijd.
Je bent beresterk man!
Doe daar wat mee!
Succes.

Tnx mannen ;) De spotter weet wat ie doet ja haha. Dat is namelijk Ruud Gransier (NL kampioen bankdrukken). Vond het jammer dat mn kont wat omhoog kwam, maar de volgende keer als ik max moet ik hier maar beter op letten dan.

Met welke Ruud?
Wordt gewoon lid van de NPB :D of PLH natuurlijk, en doe gewoon mee man.
Gewoon zonder shirt.
Heb ik ook gedaan, en doe ik in week 4 weer als mijn schouder niet afbreekt voor die tijd.
Je bent beresterk man!
Doe daar wat mee!
Succes.

:)

Terug
Naar boven