jorg88
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 50
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mino you talking to me hmm, are you talking to me? Je squat nog geen 200 zonder wraps toch!

Mino you talking to me hmm, are you talking to me? Je squat nog geen 200 zonder wraps toch!
100kg jerk, iemand techniek tips? ben nog niet flexibel genoeg om hem goed op me schouders te leggen waarbij ik hem nog stevig vast heb.
http://www.youtube.com/watch?v=6J_QtJbM07Y
Ziet er zeker niet slecht uit.
Misschien nog een paar kleine puntjes:
- rustiger zakken, je moet denken aan een veer die je rustig aanspant en dan in de opwaartse beweging exploderen.
- je mag ook iets minder diep zakken. Een cm of 15 is normaal meer dan genoeg.
- Je voet die je naar voor doet in de split zou nog wat verder naar voor mogen. Nu komt je knie te ver naar voren, in principe zou je scheenbeen maximaal loodrecht morgen staan.
Het zijn maar een paar kleine zaakjes hoor en hopelijk heb je er iets aan.
Ziet er zeker niet slecht uit.
Misschien nog een paar kleine puntjes:
- rustiger zakken, je moet denken aan een veer die je rustig aanspant en dan in de opwaartse beweging exploderen.
- je mag ook iets minder diep zakken. Een cm of 15 is normaal meer dan genoeg.
- Je voet die je naar voor doet in de split zou nog wat verder naar voor mogen. Nu komt je knie te ver naar voren, in principe zou je scheenbeen maximaal loodrecht morgen staan.
Het zijn maar een paar kleine zaakjes hoor en hopelijk heb je er iets aan.
Is het niet zo dat je juist meer explosie kan halen uit de prestretch wanneer je zo snel mogelijk zakt??
Ik dacht net van wel.
Ok

Er is een groot verschil tussen naar beneden storten en snel laten dalen om spanning op te bouwen.dat dacht je dan fout. als je snel naar beneden stort heb je geen fatsoenlijke spanning en kun je de opwaartse fase 9 van de 10x ook wel vergeten.