- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is maar hoe je het bekijkt?
oh squats zijn toch met als doel je core te verstevigen, misschien pakt het je core wel wat meer aan als je full gaat, maar het gaat hem uiteindelijk toch om het bewegen terwijl je een bar boven je hoofd houd lijkt mij?
Ik zou je benen iets smaller zetten maar verder vind ik het prachtig Max.
Thnx mate, zou natuurlijk mooi zijn om ooit op eurosport NL te representennihiice snatching..je lijkt wel zown eurosport mennetje![]()

Tenen staan goed, je knieen volgen je tenen, wil je goed tussen je benen doorzakken zullen de knieen dus ook naar buiten moeten gaan.
Hoe bedoel je minder uit de armen halen? Haha die shoes zijn zeker de bomb! heb je ze zelfs ook of?
Dat zijn ze ja, de bovenste foto, onderste zijn andere.... Aramnau sowieso FTW!Zijn het deze pattas?
![]()
Vond deze ook nice, worden veel gedragen onder olympische kampioenen. (zie Aramnau)
Maar kan deze helaas niet meer op Nerlinger vinden..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oke bedankt-armen niet te snel plooien
-iets smaller staan zoals gijs zegt voelt voor mij ook beter aan (maar de squats zien er goed uit tis maar hoe je t liefste doet)
Ik heb effe slomo gekeken en ik weet wat je bedoeld.. Kan het zijn dat dit komt doordat ik nog iets te smal vast heb of gewoon verkeerde timing ?je buigt je armen iets te snel. haha ik heb ze ook idd. en the one and only E-Warrior ook geloof ik