MuscleMeat

Sticky Filmen van lifts een idee?

vind toch dat je netjes diep en stabiel komt met die OH squats man

Ja maar diep genoeg is pas full :P 3e set zat ik er niet ver van af... zal volgende week eens van de zijkant filmen

is maar hoe je het bekijkt?

oh squats zijn toch met als doel je core te verstevigen, misschien pakt het je core wel wat meer aan als je full gaat, maar het gaat hem uiteindelijk toch om het bewegen terwijl je een bar boven je hoofd houd lijkt mij?

is maar hoe je het bekijkt?

oh squats zijn toch met als doel je core te verstevigen, misschien pakt het je core wel wat meer aan als je full gaat, maar het gaat hem uiteindelijk toch om het bewegen terwijl je een bar boven je hoofd houd lijkt mij?

Ik doe hem eigenlijk om aan de beweging te wennen en zodoende dieper te kunnen snatchen, en hoe dieper je kunt zitten hoe korter de rom.. 60kg voor core is geen probleem meer ondertussen

Ik zou je benen iets smaller zetten maar verder vind ik het prachtig Max.

Ik zou je benen iets smaller zetten maar verder vind ik het prachtig Max.

Ok thanks, moet ik eens uitproberen dan, deze houding voelt voor mij in ieder geval het natuurlijkste aan.

Hoe smal raad je aan, en wat is de gedachtegang erachter? bedankt voor het meedenken G! i appreciate!

Iets smaller kom je makkelijker op diepte.

nihiice snatching..je lijkt wel zown eurosport mennetje :P

Tenen staan goed, je knieen volgen je tenen, wil je goed tussen je benen doorzakken zullen de knieen dus ook naar buiten moeten gaan.

ajit..kheb er nie echt verstand van, maar ik zie wel potentie..

snatch ziet er wel goed uit opzich, mss iets minder uit je armen halen. die oh squats zoals gijs al zegt, smaller staan en dieper. je heb wel mooie schoenen trouwens :p

Hoe bedoel je minder uit de armen halen? Haha die shoes zijn zeker de bomb! heb je ze zelfs ook of?

Zijn het deze pattas?

Power_Perfect_II_xtra_big.jpg

Vond deze ook nice, worden veel gedragen onder olympische kampioenen. (zie Aramnau)
Maar kan deze helaas niet meer op Nerlinger vinden..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

-armen niet te snel plooien

-iets smaller staan zoals gijs zegt voelt voor mij ook beter aan (maar de squats zien er goed uit tis maar hoe je t liefste doet)

Zijn het deze pattas?

Power_Perfect_II_xtra_big.jpg

Vond deze ook nice, worden veel gedragen onder olympische kampioenen. (zie Aramnau)
Maar kan deze helaas niet meer op Nerlinger vinden..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dat zijn ze ja, de bovenste foto, onderste zijn andere.... Aramnau sowieso FTW!

Op www.krachtwinkel.nl heb ik ze besteld ;)

-armen niet te snel plooien

-iets smaller staan zoals gijs zegt voelt voor mij ook beter aan (maar de squats zien er goed uit tis maar hoe je t liefste doet)
Oke bedankt

je buigt je armen iets te snel. haha ik heb ze ook idd. en the one and only E-Warrior ook geloof ik
Ik heb effe slomo gekeken en ik weet wat je bedoeld.. Kan het zijn dat dit komt doordat ik nog iets te smal vast heb of gewoon verkeerde timing ?

je moet even met een lege bar de grip proberen. hij moet in je heup blijven liggen. wanneer de bar te laag ligt heb je een te smalle grip en bij een te brede grip ligt de bar boven je heup, dat wil je ook niet hebben natuurlijk.
en die schoenen zijn wat mij betreft de mooiste in the bussiness :D

Terug
Naar boven